Toon posts:

[BC3] Is me mobiel kapot?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het volgende is dus gebeurd :)
Ik had me telefoon in me kamer liggen ik ging dus weg en kwam thuis telefoon uit maar knopjes gaven nog wel licht en mobiel was heel warm. Ik zag geen tekst meer op het scherm dus i druktte op de uit knop en probeerde hem weer aan te zetten maar ik kreeg hem niet aan en krijg hem ook niet meer aan als ik het met adapter probeer. Als ik me adapter in stopcontact doe en aansluit op me mobiel en hem dan probeer aan te zetten knippert alleen het lampoje rood bovenaan en dan gebeurt er niks meer.

Ik heb kaart enzo er al uit gehaald.

Wat moet ik doen of is er gee hoop meer :D

HEt gaat om de sagem mc 912.

Verwijderd

Als er nog garantie op zit mee terug naar de winkel gaan!

Verwijderd

Topicstarter
Is via een air-miles aanbieding gekocht dus dat weet ik niet precies.

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Op maandag 07 mei 2001 17:48 schreef kruitje het volgende:
Is via een air-miles aanbieding gekocht dus dat weet ik niet precies.
Overal zit een jaar fabrieksgarantie op lijkt me... Ff Sagem bellen dus :)

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
of klantenservice van dutchtone of libertel ff bellen, zijn volgens mij de enige providers die sagem (:r) toestellen leveren.

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-01 11:25

D2k

sagem biedt een goede service, dus gewoon ff provider bellen en dan waarschijnlijk opsturen.

* D2k denkt dat het gewoon goed gaat komen zo.

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Probeer eens een nieuwe accu, zo te horen(of lezen) is je accu doorgebrand. Dat kan door een stroompiek komen of door een kortsluiting in je adapter. Dus mijn advies om ook een nieuwe adapter te proberen. Als je accu doorbrand wordt ''ie meestal helemaal ontladen, of er zit nog net genoeg in om een ractie te krijgen van je telefoon, dat je je accu op moet laden.

Maar.. als er nog garantie op zit, moet je hem gewoon terug brengen en niet onnodig geld uitgeven.

Succes;)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Pagina: 1