Verwijderd

Topicstarter
wanneer zou sms op telefoons gratis worden >:)

Verwijderd

een paar dagen geleden ben ik mn foon kwijt geraakt ik denk niet dat ie gejat is maar eerder uit mn zak gevallen ofzo, anyway ik wou weten wat jullie nu het beste netwerk en telefoon vinden want ik moet natuurlijk wel een nieuwe hebben

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-02 21:33
zoek op het inet bij consumenten bond ofzo
kan je reviews zien.

aan de andere kant.

KPN duur maar goed
BEN goedkoop minder goed als KPN
Dutchtone >> niet aan beginnen.

dus ik had voor BEN gegaan, ondanks de lompe reclames ;)

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
kpn/libertel: erg goede dekking, alleen erg duur

ben: slechte (niet landelijke) dekking, goedkope tarieven, goede gratis klantenservice

dutchtone: redelijk goede dekking, gemiddelde tarieven, belbundel (geen minuten), hoge subsidies/kortingen op toestellen

telfort: zelf geen landelijke dekking, schakelt nog op het netwerk van libertel (maar voor hoelang?), gemiddelde tarieven

heb zelf een abonnement lopen bij dutchtone en dit bevalt me prima. kan iedere maand voor 45 gulden bellen en sms-en, dus alles valt in de bundel. dekking van dutchtone hier in de regio arnhem is goed :)

• Wuursj
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-03 12:55

Wuursj

want worst is al bezet

Ik zou voor libertel gaan, niet zo duur als kpn maar wel even (of misschien zelf beter) als KPN. Ik heb zelf nu Dutchtone, omdat ie gratis is voor mij. Als je goedkoop wil uit zijn moet je daar wezen, en het bereik enzo vind ik toch wel redelijk. ik vind trouwens dien reclames van BEn wel Per.

droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst

Verwijderd

Ik ben voor Libertel gegaan, omdat ik altijd en overal wil kunnen bellen. Als ik nu iets bedenk, wil ik gewoon nu kunnen bellen. Het is duurder dan Ben/Dutchtone/Telfort en sms valt niet binnen je bundel. Maar je krijgt wel een kwaliteitsnetwerk.
Ik zit met een andere telefoon :9 nog bij Ben. Netwerk is gewoon veel slechter en de Incasso-afdeling is naar mijn mening erg slecht. Als je in de zomer meer dan vier weken op vakantie gaat, kan je niet de hele zomer in het buitenland bellen. Als je namelijk je rekening niet direct betaalt, sluiten ze je direct af voor het buitenland. Terwijl je niet eens weet dat de rekening er is!! :(

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op maandag 07 mei 2001 14:59 schreef vinkie het volgende:
[...]

Dutchtone >> niet aan beginnen.

[...]
Ik heb ook Dutchtone, maar geen probs mee hoor :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• jazzVL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-08-2025
ik zou voor telfort gaan hebben redelijk bereik als je op libertell netwerk zit.
en de prijs is best wel te doen

"If u do something do it with style, or do it at all."

Verwijderd

Maar hoelang mogen ze nog gebruik maken van het netwerk van Libertel? (:( Netwerkbelasting voor mij!) Ik geloof dat het contract begin komend jaar afloopt en dat het is het dus over met pret. :9

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Je kan je eigen telefoon toch proberen te bellen...

Misschien heeft iemand hem gevonden ofzo ?

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-01 10:51
*zucht* zoveelste welke phone moet ik kopen topic.
Pagina: 1