Moet dit toch echt ff kwijt. Vrijdag nacht op weg naar huis werd ik staande gehouden door 3 jongens (overigens geen Nederlanders). Hoefde niks te zeggen of ik had de eerste klap al te pakken. Na nog wat schoppen waren ze weg, en lag ik op de grond. Heb wat wondjes en blauwe plekken, maar mijn Telefoon lag wel helemaal in puin. Ik bel vanmiddag Ben, leg het verhaal uit, en krijg gewoon een nieuwe telefoon aangeboden. ALs dat geen service is.....
Perfect! Altijd dit soort zaken melden! Bij de politie of bij bv in dit geval de telefoon maatschappij.
Enu.. laat die zwervers blij zijn met die telefoon. Het zijn gewoon zielige kruimeldiefjes die voreg of laat de verkeerde tegenkomen.
Enu.. laat die zwervers blij zijn met die telefoon. Het zijn gewoon zielige kruimeldiefjes die voreg of laat de verkeerde tegenkomen.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Je moet natuurlijk wel goed lezen. Z''n telefoon was kapot dus die eikels hadden die telefoon helemaal niet.
Erg goede service van Ben. Dus zo kan het ook. Een vriend van mij heeft al 2x zijn telefoon in een bierglas laten vallen (vol) en 2x een nieuwe telefoon gekregen van BEN.
Erg goede service van Ben. Dus zo kan het ook. Een vriend van mij heeft al 2x zijn telefoon in een bierglas laten vallen (vol) en 2x een nieuwe telefoon gekregen van BEN.
Ben is inderdaad een goed bedrijf, dat tenminste vriendelijk is tegen zijn klanten!
LANG LEVE BEN!!!
LANG LEVE BEN!!!
Verwijderd
De overheid zou ook een service moeten aanbieden door dat volk wat jou lastig viel meteen uit ons landje te laten kicken!!!
Met dat laatste ben ik helemaal eens! Sjonge jonge wat kansloos zeg... net zo erg mensen die zo maar aan de noodrem trekken in de trein
ik zeg 10.000 boete betalen.
En vandaag in de krant:
BEN heeft de beste klantenservice
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Waarom nou eenOp maandag 07 mei 2001 15:29 schreef GSMboy het volgende:
En vandaag in de krant:
Jaloers ofzo
I don't know, rocket fire at long range - somehow it lacks that personal touch.
Verwijderd
Goede service van Ben, inderdaad. Ik kies er echter liever voor om overal te kunnen bellen!
En ja, ik heb ervaring met Ben
, maar ik heb nu een tweede telefoon met Libertel-abbo. Scheel heel erg veel!
Verwijderd
Hmmm, waar doel je op met deze aanvulling:?Op maandag 07 mei 2001 14:06 schreef PWM het volgende:
Moet dit toch echt ff kwijt. Vrijdag nacht op weg naar huis werd ik staande gehouden door 3 jongens (overigens geen Nederlanders)
Als het wel Nederlanders waren geweest dan schreef je toch ook niet dat het WEL Nederlanders waren...
Klopt, want dan ga je er vanuit dat het nederlanders zijn aangezien hij in Nederland woont.Op maandag 07 mei 2001 18:03 schreef TheClown het volgende:
[..]
Hmmm, waar doel je op met deze aanvulling:?
Als het wel Nederlanders waren geweest dan schreef je toch ook niet dat het WEL Nederlanders waren...
De service is misschien goed, maar dat moet ook wel als ze al die klachten fatsoenlijk willen afhandelen, dan heb ik het over klachten die over de "dekking" gaan....:(
Mijn mening over BEN-onbereikbaar:
:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r
Mijn mening over BEN-onbereikbaar:
:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r
Verwijderd
die is goed;), en het klopt ook nog wat je zegtOp maandag 07 mei 2001 18:11 schreef T het volgende:
[..]
Klopt, want dan ga je er vanuit dat het nederlanders zijn aangezien hij in Nederland woont.
* conceicao werkt bij de beste klantenserviceOp maandag 07 mei 2001 15:29 schreef GSMboy het volgende:
En vandaag in de krant:
idd tof van ze
dat hoef je bij KPN niet te proberen volgens mij
dat hoef je bij KPN niet te proberen volgens mij
Dus jij belde BEN op en zegt: "He daar, ik ben gisteren slachtoffer geworden van zinloos geweld, en m''n telefoon is nu kapot..." 
Goede service BTW, jammer dat BEN zo''n slecht bereik heeft...
Goede service BTW, jammer dat BEN zo''n slecht bereik heeft...
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
Nee en terecht dat je dat bij KPN niet hoeft te proberen. volgens mij is dat nog altijd je eigen verantwoordelijk als je telefoon door eigen toedoen kapot gaat. 
laten stuiteren en water/bier zijn toestellen niet tegen bestand en dit valt dus niet onder fabrieksgarantie, dus bij de meeste providers is dat geen nieuw toestel maar pech gehad.
dat Ben dit dan wel doet, is idd klantvriendelijk maar zal wel een enorme kostenpost zijn. Maar goed aan nieuwe antennes voor uitbreding van het netwerk geven ze hun geld, geloof ik, ook niet uit, dus dan maar hieraan
laten stuiteren en water/bier zijn toestellen niet tegen bestand en dit valt dus niet onder fabrieksgarantie, dus bij de meeste providers is dat geen nieuw toestel maar pech gehad.
dat Ben dit dan wel doet, is idd klantvriendelijk maar zal wel een enorme kostenpost zijn. Maar goed aan nieuwe antennes voor uitbreding van het netwerk geven ze hun geld, geloof ik, ook niet uit, dus dan maar hieraan
Tis wel duidelijk dat jij niet de hele thread gelezen hebtOp maandag 07 mei 2001 21:49 schreef koen het volgende:
Nee en terecht dat je dat bij KPN niet hoeft te proberen. volgens mij is dat nog altijd je eigen verantwoordelijk als je telefoon door eigen toedoen kapot gaat.
hoe gaat Ben dat dan controleren, het klinkt natuurlijk zieliger als je zegt dat je aangevallen bent en daardoor je telefoon defect is, dan dat je van je fiets bent gelazerd en dat ie daardoor kaduuk is.Op dinsdag 08 mei 2001 15:52 schreef spok9 het volgende:
[..]
Tis wel duidelijk dat jij niet de hele thread gelezen hebt
De Ben klantenservice kan dan zeker via de telefoon zien hoe het toestel kapot is gegaan en geeft alleen bij zielige verhalen een nieuw toestel
Verwijderd
Normaal als je verzekering hebt krijg je geen toestel terug als je zegt dat je overvallen bent
Alleen als je procesverbaal kunt laten zien en daarin blijkt dat je fysieke schade hebt opgelopen (niet alleen telefoon) krijg je het terug. Dus als je een nieuwe telefoon wilt kun je hem beter in een bierglas gooien 
Wat nog beter is zelf het bier opdrinken en dan de telefoon tegen de muur aan! Heb vandaag een nieuwe t28 gekregen die in twee stukken was gevallen.
Wat nog beter is zelf het bier opdrinken en dan de telefoon tegen de muur aan! Heb vandaag een nieuwe t28 gekregen die in twee stukken was gevallen.
Verwijderd
Jah had me ben telefoon van de trap laten zeiken kwamen zu na 2 dagen op halen had na een weekje een nieuwe. PRIMA BEN
Laten we het maar niet hebben over bereik van BEN want dat is "Bagger voor en achteruit"
Laten we het maar niet hebben over bereik van BEN want dat is "Bagger voor en achteruit"
Verwijderd
ik heb zelf ben en de dekking is overal waar ik kom prima , en dat is van groningen tot enschede dus niks te klagen
En ik kan maar 1 ding zeggen mooie service van BEN
En ik kan maar 1 ding zeggen mooie service van BEN
De dekking van ben is is echt bagger slecht(athans, dat was het van december ''99 tot december ''00 verder weet ik het niet) maar over de goede service ben ik altijd te spreken geweest!!!!
lang leven de buitenlanders:?Op maandag 07 mei 2001 14:06 schreef PWM het volgende:
Moet dit toch echt ff kwijt. Vrijdag nacht op weg naar huis werd ik staande gehouden door 3 jongens (overigens geen Nederlanders). Hoefde niks te zeggen of ik had de eerste klap al te pakken. Na nog wat schoppen waren ze weg, en lag ik op de grond. Heb wat wondjes en blauwe plekken, maar mijn Telefoon lag wel helemaal in puin. Ik bel vanmiddag Ben, leg het verhaal uit, en krijg gewoon een nieuwe telefoon aangeboden. ALs dat geen service is.....
Lekker zijn is een gave :)
Verwijderd
Vind dat gezeur over het netwerk van Ben een beetje niet-leuk meer nu. Okay, ze hebben niet een kopie van het Libertel netwerk, maar dat is logisch, aangezien Libertel al twee maal zo lang actief is in Nederland.
Bovendien, ik hoor iedereen altijd over Ben, maar ik vind Dutchtone nog minder, om heel eerlijk te zijn. En die hebben nog een hele slechte klantenservice ook! "Belt u morgen maar terug, dan is de wachttijd 90 minuten..." ofzoiets
(sorry, moest er even uit...)
Bovendien, ik hoor iedereen altijd over Ben, maar ik vind Dutchtone nog minder, om heel eerlijk te zijn. En die hebben nog een hele slechte klantenservice ook! "Belt u morgen maar terug, dan is de wachttijd 90 minuten..." ofzoiets
Dutchtone heeft iig geval een ver beter bereik dan Ben. Heb bij beide providers een abo lopen, maar waar Ben geen tot nauwelijks ontvangst heeft, kan ik met Dutchtone altijd vrolijk bellen.Op woensdag 09 mei 2001 21:59 schreef Sebastard het volgende:
Bovendien, ik hoor iedereen altijd over Ben, maar ik vind Dutchtone nog minder, om heel eerlijk te zijn. En die hebben nog een hele slechte klantenservice ook! "Belt u morgen maar terug, dan is de wachttijd 90 minuten..." ofzoiets(sorry, moest er even uit...)
Wat betreft de klantenservice van Dutchtone, moet ik je gelijk geven. Ze kunnen er vaak niks nakijken en alles dient schriftelijk te gebeuren
Misschien als Dutchtone binnenkort overgaat op Orange, dat ze hier eens wat aan gaan doen
Ok, je hebt gelijk.Op dinsdag 08 mei 2001 16:51 schreef koen het volgende:
[..]
hoe gaat Ben dat dan controleren, het klinkt natuurlijk zieliger als je zegt dat je aangevallen bent en daardoor je telefoon defect is, dan dat je van je fiets bent gelazerd en dat ie daardoor kaduuk is.
De Ben klantenservice kan dan zeker via de telefoon zien hoe het toestel kapot is gegaan en geeft alleen bij zielige verhalen een nieuw toestel
Verwijderd
goede service, bij libertel is er ook zoiets van dat asl je sim stuk is dat je een nieuwe krijgt
Verwijderd
Service van BEN goed
Geen idee, ik heb nooit problemen dus heb ik ze ook niet nodig 
Dekking is voor mij prima toereikend in de randstad en in grote steden waar ik kom heb ik altijd bereik, alleen binnenin sommige gebouwen heb je minder bereik dan met een KPN abo, maar daar heb ik eik nooit last mee
Kortom, al zo''n 2 jaar ben ik tevreden klant van BEN
Dekking is voor mij prima toereikend in de randstad en in grote steden waar ik kom heb ik altijd bereik, alleen binnenin sommige gebouwen heb je minder bereik dan met een KPN abo, maar daar heb ik eik nooit last mee
Kortom, al zo''n 2 jaar ben ik tevreden klant van BEN
Pagina: 1