[BC3] essent kabelinternet komt met "doe het zelf pakket

Pagina: 1
Acties:

• jos_zwa
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-04-2019

jos_zwa

Flying Dutchman

Topicstarter
Ik heb gehoord dat Essent kabelkom met een nieuw produkt op de markt komt. een produkt dat die gasten die thuis bij je komen dan alleen de kabelmodem komen installeren en verder nix. de rest kun je dan zelf doen... UTP kabels trekken, netwerkkaart installeren enz... je krijgt hier een hele manual bij, maar voor ons is het zowiezo geen probleem.
dit alles is dus voor mensen die wel aardig wat van computers afweten en ik heb dus gehoord dat dit 45 piek gaat kosten..

dit scheelt dus behoorlijk centen want als je het die vent allemaal laat doen dan kost het gewoon 299 aansluitkosten!!

ik heb van de helpdesk gehoord dat het eind mei op de markt zou komen. ze hebben het al een keertje bij 2 steden op de proef geprobeerd en dit was een groot succes...

mijn vraag is of er al meerdere mensen zijn die al iets van dit alles hebben gehoord of opgevangen hebben van iemand....

deze mensen graag hier posten wat ze dan wel hebben gehoord....

Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

DHZ-pakket is er al een tijdje, alleen nog maar in een paar steden, als proef. Ik zal op werk eens ff navragen hoe lang het nog gaat duren voordat het in het hele land komt...

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hebben ze al een keer eerder gedaan. Maar toen is er een of andere partij debielen geweest die het geprobeert hebben en niet gelukt is en toen heeft @home het afgeschaft geloof ik.....
Het is makkelijk zelf te doen, maar dus blijkbaar niet voor iedereen.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-08 20:18

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Essent heeft eigenlijk standaard om de zoveel tijd een actie waarbij aansluiten maar 99 piek kost ofzo :)

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Klopt, ze hebben nu een actie: "de eerste 2 maanden gratis"

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn