Toon posts:

[BC3] problemen met internetverbinding

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

ik heb even een vraagje, ik heb een internet verbinding via de kabel(Lan) maar ik wil mijn post ophalen via een modem (56k6) maar hoe kan ik IE5 en Outlook wijsmaken dat ze niet dezelfde verbinding gebruiken????
wie o wie heeft het goeie antwoord? B.V.D. Alex

Verwijderd

Gebruik een ander mailprogramma of een andere browser... Volgens mij zitten Outlook en IE aan elkaar gekoppeld wat die toegang betreft. Misschien dat je nog met gebruikersprofielen bij Outlook iets kan instellen (die bestonden toch?).

Verwijderd

Ik snap het niet, hoezo wil je dan de email met een 56k modem ophalen????

Volgens mij moet het kunnen door in de eigenschappen van de ene account op het tabblad verbinding een vinkje te zetten bij Voor deze account altijd de volgende verbinding gebruiken: LAN en in de eigenschappen van de account waar je met je analoge modem de mail op wilt halen ook een vinkje te zetten bij die optie en dan de Inbelverbinding van de Externe Toegang op te geven.

Maar leg me nou es uit waarom je dit wilt.

Walhalla ----> je kunt onder bestand, indentiteiten inderdaad meerdere identiteiten instellen.

Verwijderd

Nou dat moet heel simpel kunnen:
start outlook op, druk boveaan op >extra<, dan krijg je een soort popup-schermpje, klik dan onderaan op dit "schermpje" op >Opties<, en ga dan naar >verbinding< en lees........succes Metalman :7