is er een site waar je gratis ringtones en logo''s naar je telefoon kan laten sturen via sms???of is er iemand die een WAP-site weet waar je ze kan halen, anders haal ik er daar wel een paar op met mijn 3330(
)alvast bedankt
boltblue was lang lang geleden gratis, je moet er nu een nummer voor bellen in het buitenland voor 1,5 pond of dollar weet ik veel per minuut, en bij genie moet je eerst een internetaccount nemen:r:rOp zondag 06 mei 2001 16:09 schreef Pizzaman het volgende:
Search misschien...
www.boltblue.com
www.genie.nl
Bijvoorbeeld...
boltblue is gewoon nog gratis, misschien niet de ringtones maar logo''s wel...Op zondag 06 mei 2001 16:13 schreef wiebe het volgende:
[..]
boltblue was lang lang geleden gratis, je moet er nu een nummer voor bellen in het buitenland voor 1,5 pond of dollar weet ik veel per minuut, en bij genie moet je eerst een internetaccount nemen:r:r
Ja en als je je niet wilt registreren geef ik je weinig kans...
ik wil best registreren maar een internetaccount nemen vind ik wel weer wat overdreven voor een paar logo''s:r:r ik zal nog is kijken bij boltblue...Op zondag 06 mei 2001 16:31 schreef Pizzaman het volgende:
[..]
boltblue is gewoon nog gratis, misschien niet de ringtones maar logo''s wel...
Ja en als je je niet wilt registreren geef ik je weinig kans...
Dat hoeft helemaal niet bij Genie hoor !Op zondag 06 mei 2001 16:53 schreef wiebe het volgende:
[..]
ik wil best registreren maar een internetaccount nemen vind ik wel weer wat overdreven voor een paar logo''s:r:r ik zal nog is kijken bij boltblue...
sorry dat had ik inderdaad fout, maar dat dacht ik omdat er stond: registreer nu bij genie internet! beetje wazige tekst is dat ook hoorOp zondag 06 mei 2001 17:09 schreef Pizzaman het volgende:
[..]
Dat hoeft helemaal niet bij Genie hoor !
ok minder kieskeurig:
waar kan je (tegen een vergoeding) logo''s en ringtones naar je telfoon sturen. ik was vannacht nog een beetje laat wakker, en zag toen op teletext een paar nummers waar je kon bestellen. ik heb dit 2 keer geprobeerd, en ik heb niks(!!!!!!!!!!) gehad, iemand die een nummer/site weet waar je als je iets besteld het ook echt aankomt??????
waar kan je (tegen een vergoeding) logo''s en ringtones naar je telfoon sturen. ik was vannacht nog een beetje laat wakker, en zag toen op teletext een paar nummers waar je kon bestellen. ik heb dit 2 keer geprobeerd, en ik heb niks(!!!!!!!!!!) gehad, iemand die een nummer/site weet waar je als je iets besteld het ook echt aankomt??????
Pagina: 1