[BC3] Kpn gaat flatfee aanbieden

Pagina: 1
Acties:
  • 142 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• CV_SmileY
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:21

CV_SmileY

JackOfAllTrades MasterOfNone

Topicstarter
Volgens mij is dat geen nieuws.

De OPTA (zo heet die ''controle-dienst'' toch?) heeft het de KPN zelfs VERPLICHT om in te voeren.

Gr:):)tZZ

Verwijderd

Toegang tot internet tegen een vaste prijs per maand zonder telefoontikken is een belangrijke ontwikkeling. Door de toegenomen concurrentie, vooral door internet via kabel en het veel snellere ADSL, zou dit niet eens een vreemde stap zijn. P. smits, de nieuwe topman van KPN, gaf maandag bij de presentatie van de jaarcijfers al aan dat het betalen van telefoontikken voor het surfen op internet snel verleden tijd is. Internetters betalen vanaf medio dit jaar een vast bedrag per maand, wist Smits te melden. Over de exacte introductiedatum en het bedrag liet hij zich niet uit.

Bron: http://www.telecomwereld.nl/nws035.htm

Is hierover al meer nieuws bekend ?

Verwijderd

yeeeeee yippie extreme blijdschap feest :):):):):):) kan ik eindelijk veel online zonder ouders die >:) worden yippie dit roeleert eindelijk van die kutrekening af in dit klotegebied zonder kabel/adsl:)

• Foxke
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Dit is vooral mooi voor mensen die in een gebied wonen waar geen kabel en adsl te krijgen is.

Verwijderd

Op zondag 06 mei 2001 16:13 schreef fox666mulder het volgende:
Dit is vooral mooi voor mensen die in een gebied wonen waar geen kabel en adsl te krijgen is.
En voor de mensen met Casema en andere kutkabel-gebieden. ISDN heeft een hele goede ping op de meeste servers (<50), maar goed, das dus de mening van een gamer.

Verwijderd

Eindelijk :r kan :r die :r KPN :r het :r niet :r meer :r tegenhouden :r.

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Op zondag 06 mei 2001 16:46 schreef Revolution het volgende:
Eindelijk :r kan :r die :r KPN :r het :r niet :r meer :r tegenhouden :r.
Volgens mij heb jij iets wat je dwars zit?

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Verwijderd

ik denk dat ik weet wat :P

Verwijderd

Op zondag 06 mei 2001 16:52 schreef diddel het volgende:
ik denk dat ik weet wat :P
ik gok op zijn altijd zo lege bankrekeningetje, vooral eens in de 2 maanden word die even leeggegraait door kpn

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Op zondag 06 mei 2001 16:58 schreef wiebe het volgende:

[..]

ik gok op zijn altijd zo lege bankrekeningetje, vooral eens in de 2 maanden word die even leeggegraait door kpn
Dat denk ik dus niet.

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
?uh? jongens sorry dat ik jullie blijdschap moet verpesten, maar dit is een nieuwsbericht van maanden geleden, dus......

Verwijderd

iemand enig idee wanneer we dit daadwerkelijk kunnen verwachten???

• Wouter
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Eerst zien, dan geloven.

• Yohost!
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-08 20:10
Op zondag 06 mei 2001 17:18 schreef xxxMaverick het volgende:
?uh? jongens sorry dat ik jullie blijdschap moet verpesten, maar dit is een nieuwsbericht van maanden geleden, dus......
Wahaha ik kan er wel om lachen :D

• Wouter
  • Niet online
Op zondag 06 mei 2001 17:42 schreef JJE het volgende:

[..]

Wahaha ik kan er wel om lachen :D
laat me raden.... Kabel of ADSL?

• Yohost!
Kabel >:)

Maar ik ken 2 gasten die uit witmarssum komen en die willen zo graag iets meer snelheid maar ze weten dat ze daar toch nog zo''n 10 jaar op moeten wachten.

En dat is nog es dikke humor ;)

• Wouter
  • Niet online
Op zondag 06 mei 2001 17:46 schreef JJE het volgende:

Maar ik ken 2 gasten die uit witmarssum komen en die willen zo graag iets meer snelheid maar ze weten dat ze daar toch nog zo''n 10 jaar op moeten wachten.

:r

• Yohost!
Op zondag 06 mei 2001 17:48 schreef Wouter17 het volgende:

[..]

:r
Wahaha nog meer humor :):):):)

• Wouter
  • Niet online
Op zondag 06 mei 2001 17:51 schreef JJE het volgende:

[..]

Wahaha nog meer humor :):):):)
mensen zoals jij zouden moeten worden afgesloten van de kabel

daar laat ik het bij

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
volgens mij gaan jullie off-topic, maar dat kan aan mij liggen?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

hahaha, check mijn prfile. Nee, is al weer weggehaald! :)

• Yohost!
Op zondag 06 mei 2001 17:56 schreef jelmervos het volgende:

[..]

hahaha, check mijn prfile. Nee, is al weer weggehaald! :)
:?

• EquiNox
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

Damn, ik wil kabel :(

Verwijderd

ik ben minder kieskeurig, ik wil alleen internet voor een vast bedrag per maand, een beetje redelijk bedrag, hooguit 150 per maand

• G1itch
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-08 01:18
Ik wil adsl.

• BC3 Victim
Ik krijg Chello! :9~
Tip: ga eens langs een service centrum! Daar is de database up-to-date-er, had ik tenminste!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Yohost!
Op zondag 06 mei 2001 18:24 schreef rjwonder2000 het volgende:
Wij off-topic gaan ??

Denk het niet, dat doen we nooit :P

Verwijderd

1) Het is Wit Marsum ipv witmarsum en dan heb je ook nog verschillende witmarsums, 1,2 en 3. Ik woon in 2, EquiNox in 1 en Vos in 3.

2) Ik heb altijd nog liever ISDN via :rKPN:r dan Chello van :r:rUPC:r:r

UPC gaat binnenkort failliet (elk jaar meer schuld >:)), en dan moeten jullie weer over op 14k4, terwijl de lieve mensjes van Essent@home ons mooie dorp dan allang hebben voorzien van kabel. Ik schat nog een half jaartje tot een jaar, dan is UPC voltooid verleden tijd. :P

Verwijderd

Op zondag 06 mei 2001 18:24 schreef rjwonder2000 het volgende:
Niet offtopic lullen plz!

Verwijderd

Op zondag 06 mei 2001 18:31 schreef EquiNox het volgende:
Damn, ik wil kabel :(
Nee man, ISDN is stukken stabieler en betrouwbaarder!

• Yohost!
Op zondag 06 mei 2001 19:14 schreef Revolution het volgende:

1) Het is Wit Marsum ipv witmarsum en dan heb je ook nog verschillende witmarsums, 1,2 en 3. Ik woon in 2, EquiNox in 1 en Vos in 3.
:)
2) Ik heb altijd nog liever ISDN via :rKPN:r dan Chello van :r:rUPC:r:r
Ik zou je bijna nog geloven
UPC gaat binnenkort failliet (elk jaar meer schuld >:)), en dan moeten jullie weer over op 14k4, terwijl de lieve mensjes van Essent@home ons mooie dorp dan allang hebben voorzien van kabel. Ik schat nog een half jaartje tot een jaar, dan is UPC voltooid verleden tijd. :P
Moah zien we dan wel weer :)

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Als een kabel bedrijf falliet gaat, wil dat nog niet zeggen dat hun diensten net meer worden aangeboden. Wordt heus wel overgekocht. Door Essent? :):)

Verwijderd

Op zondag 06 mei 2001 19:18 schreef jelmervos het volgende:
Als een kabel bedrijf falliet gaat, wil dat nog niet zeggen dat hun diensten net meer worden aangeboden. Wordt heus wel overgekocht. Door Essent? :):)
Essent heb ik vorige week nog gebeld, 15 mins lang zo''n helpdeskvakantiebaanjescholier uitgehoord wanneer ze nou es hier zouden komen. Dat weten we nog niet meneer.
Euhh, jullie hebben natuurlijk wel een planning zei ik maar dat wist ie niet. Grr.

Essent gaat natuurlijk nooit chello overnemen, die brakke apparatuur en infrastructruur hoeven ze echt niet hoor! :P

Verwijderd

Op zondag 06 mei 2001 19:25 schreef Revolution het volgende:

[..]

Essent heb ik vorige week nog gebeld, 15 mins lang zo''n helpdeskvakantiebaanjescholier uitgehoord wanneer ze nou es hier zouden komen. Dat weten we nog niet meneer.
Euhh, jullie hebben natuurlijk wel een planning zei ik maar dat wist ie niet. Grr.

Essent gaat natuurlijk nooit chello overnemen, die brakke apparatuur en infrastructruur hoeven ze echt niet hoor! :P
bij essent is dat al niet veel beter hoor :) (ik zit nog aan isdn vast hier) maar ik weet wa voor zootje het daar is .. ze huren zelfs extern personeel in daar.

Verwijderd

Denk dat Essent Chello voor een prikkie overneemt als dat kan hoor.. Een jaar geleden hadden ze ook al intresse... Maar toen heette het nog fusie...

Verwijderd

bij essent is dat al niet veel beter hoor :) (ik zit nog aan isdn vast hier) maar ik weet wa voor zootje het daar is .. ze huren zelfs extern personeel in daar.
Veel bedrijfen doen dat, omdat ze dan goed technisch personeel horen te krijgen [NOTNOTNOT]...

Verwijderd

Op zondag 06 mei 2001 21:17 schreef FlameHeaD het volgende:

[..]

Veel bedrijfen doen dat, omdat ze dan goed technisch personeel horen te krijgen [NOTNOTNOT]...
ok maar dan heb je een bedrijf wat een en al tecbiek is en dan moet je nog externe mensen inschakelen als het er echt op aankomt..

• BC3 Victim
Op zondag 06 mei 2001 19:59 schreef kRiTz_C het volgende:

[..]

Ik weet of jij het weet maareh weet je hoe duur het is om mensen op te leiden voor aan tijdelijke vraag tevoldoen?!
duss dat heeft er geen r^&t mee te maken.

;)

Verwijderd

Op maandag 07 mei 2001 09:29 schreef trace het volgende:

[..]

Ik weet of jij het weet maareh weet je hoe duur het is om mensen op te leiden voor aan tijdelijke vraag tevoldoen?!
duss dat heeft er geen r^&t mee te maken.

;)
nee het is daar letterlijk een zootje serverruimtes die bezaaid zijn met koffiebekers b.v.
Pagina: 1