De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Maar lijkt me stug. Er is een kanaal om je internetverbinding te behouden, wat daar de bandbreedte van is weet ik zo niet, maar dat zal wel niet veel zijn
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Website
Drones: Air 3s, Mini 4 Pro, Avata 2
Camera's: Canon R6, Canon 5d2, Dji Osmo Action 4
Objectieven: 8 fisheye, 14f2.8, 24f2.8, 50f1.8, 135f2, 17-40f4, 24-105f4, 70-300f4-5.6, 150-600f5-6.3, 25f2.8-2.5x-5x
Verwijderd
Ik sluit me hierbij aan.Op zondag 06 mei 2001 15:54 schreef qless het volgende:
Technisch kan het wel ja, je kan dan met 16 kbps internetten (B kanaal is 64 kpbs), en in het begin was het oog mogelijk om oneindig lang dat D-kanaal te blijven gebruiken, gratis, alleen kpn heeft het nu zo ingesteld dat een D-kanaal sessie maximaal 10 seconden mag duren...
Het is btw toch niet echt handig. Het was de bedoeling dt je kleine handelingen via dat d kanaal kan doe en zogauw dat er meer verkeer over moet dat ie dan autmatisch inbelt. OP deze manier kan je altijd je mail tjekken zonder een dure verbinding.
Verwijderd
kan dus niet.. waren wel plannen voor bij de kpn maar zijn afgeblazen gloof ik...Op maandag 07 mei 2001 12:37 schreef rus het volgende:
en hoe moet je dat d-kanaal gebruiken dan is wel makkelijk voor satelliet internet
Verwijderd
Inbellen + mail checken/ophalen binnen 10 sec...ik weet het niet
Je zal maar een linux distributie binnen krijgen
lijkt mij sterk gezien ik liefhebber ben van msOp maandag 07 mei 2001 13:50 schreef salT het volgende:
Je zal maar een linux distributie binnen krijgen
Verwijderd
JuistOp zondag 06 mei 2001 15:32 schreef rjwonder2000 het volgende:
wordt dit kanaal niet gebruikt om te kijken of er teefoon gesprekken binnenkomen?
Mjah mail checken gaat nog net... of mischien ICQ berichtjes sturen. Maar een tweaker wil geen 24/7 internetverbinding om altijd een groen blommetje te hebben. Althans, ik ga er even vanuit dat men een 24/7 verbinding wil om veel te downloaden, en dan is zo''n D kanaal onzinnig.
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik
Dan heb je zeker met Casema geinternet als je denkt dat 16 kbit/s een leuke verbinding is....Op dinsdag 08 mei 2001 16:48 schreef rambo-2001 het volgende:
ik heb eerst via isdn ge-internet en nu via kabel vond het wel handig om het d-kanaal te gebruiken vandaar
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik
Is het via zo''n chat proggie niet mogelijk om bij bv. iemand die adsl en isdn heeft, via isdn een upstream te maken ??
Zou wel handig zijn !
Weet iemand trouwens ook een link naar zo''n proggie ?
Eat my shorts !