[BC3] gratis internet via isdn

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
ik heb gehoord dat isdn een d-kanaal heeft die wordt gebruikt voor onderhoud nu is het ook mogelijk om via dit kanaal te internetten (niet snel natuurlijk) maar weet iemand hier wat vanaf ?
search heb ik al gebruikt

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Als dat zou kunnen, dan wil ik dat ook :)
Maar lijkt me stug. Er is een kanaal om je internetverbinding te behouden, wat daar de bandbreedte van is weet ik zo niet, maar dat zal wel niet veel zijn :(.

• BC3 Victim
wordt dit kanaal niet gebruikt om te kijken of er teefoon gesprekken binnenkomen?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• qless
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-08 23:56

qless

...vraag maar...

Technisch kan het wel ja, je kan dan met 16 kbps internetten (B kanaal is 64 kpbs), en in het begin was het oog mogelijk om oneindig lang dat D-kanaal te blijven gebruiken, gratis, alleen kpn heeft het nu zo ingesteld dat een D-kanaal sessie maximaal 10 seconden mag duren...

Website
Drones: Air 3s, Mini 4 Pro, Avata 2
Camera's: Canon R6, Canon 5d2, Dji Osmo Action 4
Objectieven: 8 fisheye, 14f2.8, 24f2.8, 50f1.8, 135f2, 17-40f4, 24-105f4, 70-300f4-5.6, 150-600f5-6.3, 25f2.8-2.5x-5x

Verwijderd

Op zondag 06 mei 2001 15:54 schreef qless het volgende:
Technisch kan het wel ja, je kan dan met 16 kbps internetten (B kanaal is 64 kpbs), en in het begin was het oog mogelijk om oneindig lang dat D-kanaal te blijven gebruiken, gratis, alleen kpn heeft het nu zo ingesteld dat een D-kanaal sessie maximaal 10 seconden mag duren...
Ik sluit me hierbij aan.
Het is btw toch niet echt handig. Het was de bedoeling dt je kleine handelingen via dat d kanaal kan doe en zogauw dat er meer verkeer over moet dat ie dan autmatisch inbelt. OP deze manier kan je altijd je mail tjekken zonder een dure verbinding.

• BC3 Victim
ik wou hem ook voor mail gebruiken vandaar

• BC3 Victim
en hoe moet je dat d-kanaal gebruiken dan is wel makkelijk voor satelliet internet

Verwijderd

Op maandag 07 mei 2001 12:37 schreef rus het volgende:
en hoe moet je dat d-kanaal gebruiken dan is wel makkelijk voor satelliet internet
kan dus niet.. waren wel plannen voor bij de kpn maar zijn afgeblazen gloof ik...

Verwijderd

Er zijn wel progs in omloop om via het D-kanaal gratis te chatten (beide partijen ISDN uiteraard).
Inbellen + mail checken/ophalen binnen 10 sec...ik weet het niet :7
Je zal maar een linux distributie binnen krijgen :D

• BC3 Victim
Op maandag 07 mei 2001 13:50 schreef salT het volgende:
Je zal maar een linux distributie binnen krijgen :D
lijkt mij sterk gezien ik liefhebber ben van ms

Verwijderd

Ik dacht dat de OPTA KPN verplicht had om Worldcom een aanbieding te doen inzake Flat Fee Internet. Maar ik merk er nog verrekte weinig van.

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Op zondag 06 mei 2001 15:32 schreef rjwonder2000 het volgende:
wordt dit kanaal niet gebruikt om te kijken of er teefoon gesprekken binnenkomen?
Juist :) Op het moment dat je het D kanaal ergens anders voor gaat gebruiken kun je niet meer gebeld worden.... is meteen je hele reden voor 2 lijnen om zeep. Niet echt fantastisch dus.... bovendien is het D kanaal maar 16 kbit/s, dus wat wil je er in hemelsnaam mee?

Mjah mail checken gaat nog net... of mischien ICQ berichtjes sturen. Maar een tweaker wil geen 24/7 internetverbinding om altijd een groen blommetje te hebben. Althans, ik ga er even vanuit dat men een 24/7 verbinding wil om veel te downloaden, en dan is zo''n D kanaal onzinnig.

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• BC3 Victim
ik heb eerst via isdn ge-internet en nu via kabel vond het wel handig om het d-kanaal te gebruiken vandaar

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Op dinsdag 08 mei 2001 16:48 schreef rambo-2001 het volgende:
ik heb eerst via isdn ge-internet en nu via kabel vond het wel handig om het d-kanaal te gebruiken vandaar
Dan heb je zeker met Casema geinternet als je denkt dat 16 kbit/s een leuke verbinding is.... >:) >:)

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• BC3 Victim
Al met al klopt inderdaad het verhaal dat het enkele jaren geleden TECHNISCH mogelijk was het D-kanaal te gebruiken. Inmiddels lukt dat niet meer door die +/- 10 seconden limiet. Tot slot nog even het feit dat je internetprovider geen data op het D-kanaal zal accepteren.

• dirkie
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

dirkie

THE WORLD !!!!

Maar voor internet via de satelliet zou het wel handig zijn...

Is het via zo''n chat proggie niet mogelijk om bij bv. iemand die adsl en isdn heeft, via isdn een upstream te maken ??
Zou wel handig zijn !

Weet iemand trouwens ook een link naar zo''n proggie ?

Eat my shorts !

Pagina: 1