Inderdaad...
Nadat ik de duovox op de ISDN lijn aangesloten heb, krijg ik als ik de hoorn van een telefoon oppak, alleen maar piepjes en als ik iemand wil bellen krijg ik altijde de ingesprektoon.
Ik heb gelezen in een handleiding van een quattrovox dat je die met behulp van een telefoon kon programmeren. Maar welke codes moet je bij een duovox intypen? want op internet kan ik geen handleiding vinden
Alvast bedankt
Ik heb gelezen in een handleiding van een quattrovox dat je die met behulp van een telefoon kon programmeren. Maar welke codes moet je bij een duovox intypen? want op internet kan ik geen handleiding vinden
Alvast bedankt
Inderdaad...
Verwijderd
ga naar primafoon, loop naar zo''n groen mannetje of froutje. zeg " ik wil handleiding duovx bestellen" ze kijkt je wat knullig aan. Peinst ff en zegt oke. Na het invullen van een faxformulier ga jij zonder handleiding weg. Twee weken later valt er een handleiding binnen. Dit alles voor 8,95
-> zal kijken of ik boekje nog heb liggenOp maandag 07 mei 2001 14:52 schreef Roy het volgende:
Niemand ergens in huis nog zo''n boekje liggen waarvan die even de pagina over het toewijzen van nummers in kan scannen ?
Website
Drones: Air 3s, Mini 4 Pro, Avata 2
Camera's: Canon R6, Canon 5d2, Dji Osmo Action 4
Objectieven: 8 fisheye, 14f2.8, 24f2.8, 50f1.8, 135f2, 17-40f4, 24-105f4, 70-300f4-5.6, 150-600f5-6.3, 25f2.8-2.5x-5x
Verwijderd
*90*oude pincode*nieuwe pincode*nieuwe pincode#
Reset *471147114711* als je de pincode niet weet
tst in poort 1 *01*pincode*tel nummer#
tst in poort 2 *01*pincode*tel nummer#
als je meer wilt weten dan lees ik het wel.
Reset *471147114711* als je de pincode niet weet
tst in poort 1 *01*pincode*tel nummer#
tst in poort 2 *01*pincode*tel nummer#
als je meer wilt weten dan lees ik het wel.
Okay dan!
ik zal het zo ff proberen, maar alvast bedankt!
ik zal het zo ff proberen, maar alvast bedankt!
Inderdaad...
CheS, wat is de standaard pincode van de duovox, want als ik *90*pincode* doe dan krijg ik gepiep en gaat het oranje lampje weer uit, datzelfde krijg ik bij *01*pincode*, dus waarschijnlijk is de pincode verkeerd, ik hem wel gereset, maar nog steeds hetzelde probleem.
Alvast bedankt !:)
Alvast bedankt !:)
Inderdaad...
Pagina: 1