[BC3] Iemand al uitbetaald gekregen van Ibazar?(banners)

Pagina: 1
Acties:

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik checkte net mn saldo van het Ibazar bannertje (20cent per klik reclamebanner) op mn site en mn saldo was al over de 135 piek. Dan zou ik dus uitbetaald moeten krijgen :) Is er al iemand die ook daadwerkelijk uitbetaald heeft gekregen? En hoe lang duurde het voor je het geld binnen had?

grtz

• Palomar
  • Niet online
niemand?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
is dit verkapte reclame?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Palomar
  • Niet online
Op zondag 06 mei 2001 23:09 schreef vinz98 het volgende:
is dit verkapte reclame?
nog maar 6 posts en meteen al bijdehand doen?

ff ontopic plz

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
gelukkig maakt het aantal posts echt niet uit wat je mag zeggen hier!
veel succes hoor...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

ik denk dat, of lang gaat duren, of je helemaal niets krijgt

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
:z:z:z:z

Verwijderd

ik sta al een tijdje op 250 piek zag ik net. maar nog nooit uitbetaald gekregen...

mooi is dit... deze slapende hond is wakker >:)

• dôh
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 13:46
Ik heb 1 keer 200 piek gehad, ik krijg nog 250,-!
Stelletje naaiers 1e klas.........:(

IBAZAR:

:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r

• knutsel smurf
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-07 15:44

knutsel smurf

Grote Smurf zijn we er bijna ?

ik heb wel al een keer geld van euroclix gehad enzoo dus dat werkt wel

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-08 10:53
ik heb een keer geld gekregen van spedia, lang geleden... :)

Zie [topic=2688]

• Palomar
  • Niet online
ja maar ik heb het nu dus over Ibazar.. van Alladvantage en Adframe heb ik ook wel netjes geld ontvangen.. maar ik doe nu alleen nog aan dat Ibazar bannertje op mn website..
maar aan de mensen die wél betaald hebben gekregen van Ibazar, was dat al lang geleden of kort geleden? Of moet ik ze ff een mailtje sturen dat ik genoeg geld heb :? (zal ik wel ff doen trouwens..)

Verwijderd

D''r staat wel, dat ze pas binne 60 dagen betalen.. dus meschien nog ff wachten. :?

• Gash
  • Laatst online: 27-05-2022
Ik heb een leuk ideetje wat wij als tweakers onder elkaar prima kunnen uitvoeren:

Ik wil een programmaatje maken waarmee iedere
tweaker met een eigen internetsite en een (betaalde) banner op z''n site (zoals die van Ibazar) van kan profiteren.

Dit programmaatje start zichzelf op zodra je gaat internetten en klikt dan elke dag automatisch op de banners van de mede-tweakers.
Op zo''n manier gaat het geld verdienen natuurlijk lekker vlot! ;);););)

Wat denken jullie hiervan? :?

• xxxMaverick
Op dinsdag 08 mei 2001 14:48 schreef Gash het volgende:
Ik heb een leuk ideetje wat wij als tweakers onder elkaar prima kunnen uitvoeren:

Ik wil een programmaatje maken waarmee iedere
tweaker met een eigen internetsite en een (betaalde) banner op z''n site (zoals die van Ibazar) van kan profiteren.

Dit programmaatje start zichzelf op zodra je gaat internetten en klikt dan elke dag automatisch op de banners van de mede-tweakers.
Op zo''n manier gaat het geld verdienen natuurlijk lekker vlot! ;);););)

Wat denken jullie hiervan? :?
:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r

mensen zoals dit maken het internet kapot...

• Gash
Op dinsdag 08 mei 2001 14:54 schreef xxxMaverick het volgende:

[..]

Juist niet! Op deze manier dwing je de bedrijven om inventief te zijn.

Internet wordt er alleen maar beter van (net zoals mijn bankrekening....) ;););)

• Arthur
  • Laatst online: 15-08 15:21
Op dinsdag 08 mei 2001 14:54 schreef xxxMaverick het volgende:

[..]

Ja helemaal mee eens xxxMaverick. Advertenties zijn veelal de enige bron van inkomsten voor websites. Als daar zo grootschalig misbruik van gemaakt gaat worden, is geen enkele adverteerder meer zo gek om daar geld naar te sturen.

Wat krijg je dus? Of de beloning per banner gaat omlaag, of adverteerdersbedrijven gaan over de kop, of bedrijven hebben geen zin meer om te adverteren.

Dit soort initiatieven maakt idd internet kapot...

Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy

• Gash
Op dinsdag 08 mei 2001 17:52 schreef ArthurS het volgende:

[..]

Ja helemaal mee eens xxxMaverick. Advertenties zijn veelal de enige bron van inkomsten voor websites. Als daar zo grootschalig misbruik van gemaakt gaat worden, is geen enkele adverteerder meer zo gek om daar geld naar te sturen.

Wat krijg je dus? Of de beloning per banner gaat omlaag, of adverteerdersbedrijven gaan over de kop, of bedrijven hebben geen zin meer om te adverteren.

Dit soort initiatieven maakt idd internet kapot...
Internet in Nederland moet gewoon snel volwassen worden.
Neem nu Ibazar en al die andere veilingsites. Er wordt verschrikkelijk veel geld geinvesteerd, maar niet één site werkt zoals het zou moeten, zoals Ebay.com

Zolang ze dit niveau nog niet bereikt hebben, zullen er inderdaad nog veel bedrijven door dit soort geldverslindende acties failliet gaan en dat sommige mensen een inventieve manier vinden om wat bij te verdienen juich ik alleen maar toe.

Al die ondoordachte sites met al die rare acties. Ik vind het echt ongelooflijk dat ze nog zoveel investeerders weten te ronselen.
Weg ermee!

• xxxMaverick
Op dinsdag 08 mei 2001 18:15 schreef Gash het volgende:

[..]

Internet in Nederland moet gewoon snel volwassen worden.
Neem nu Ibazar en al die andere veilingsites. Er wordt verschrikkelijk veel geld geinvesteerd, maar niet één site werkt zoals het zou moeten, zoals Ebay.com

Zolang ze dit niveau nog niet bereikt hebben, zullen er inderdaad nog veel bedrijven door dit soort geldverslindende acties failliet gaan en dat sommige mensen een inventieve manier vinden om wat bij te verdienen juich ik alleen maar toe.

Al die ondoordachte sites met al die rare acties. Ik vind het echt ongelooflijk dat ze nog zoveel investeerders weten te ronselen.
Weg ermee!
Op dit moment zijn er allerlei kleine sites bezig met het ''belonen'' van bezoekers....dit soort dingen maakt de boel kapot, neem ibazar! die betalen je een leuk bedrag per bezoeker, en dan ga je ze oplichten? als iemand dat nou bij tweakers deed dan? bah echt smerig dit

• Gash
Op dinsdag 08 mei 2001 18:40 schreef xxxMaverick het volgende:

[..]

Op dit moment zijn er allerlei kleine sites bezig met het ''belonen'' van bezoekers....dit soort dingen maakt de boel kapot, neem ibazar! die betalen je een leuk bedrag per bezoeker, en dan ga je ze oplichten? als iemand dat nou bij tweakers deed dan? bah echt smerig dit
Ik vraag me af of het uberhaupt oplichten is: klikken staat toch vrij en je zou wel gek zijn als je op je site mensen niet zou attenderen om op de uitbetalende Ibazar-banneer te laten klikken.

Mijn punt: tweakers heeft een formule uitgevonden waardoor ze geen zielige, uitbetalende banners hoeven te maken.
Zolang je formule van de site maar juist is hoef je op deze manier geen mensen te lokken.
Steek je advertentie-geld maar in de R&D van het bedrijf, dan komt succes vanzelf!

• xxxMaverick
Op dinsdag 08 mei 2001 18:52 schreef Gash het volgende:

[..]
Mijn punt: tweakers heeft een formule uitgevonden waardoor ze geen zielige, uitbetalende banners hoeven te maken.
Zolang je formule van de site maar juist is hoef je op deze manier geen mensen te lokken.
Steek je advertentie-geld maar in de R&D van het bedrijf, dan komt succes vanzelf!
is onzin. Tuurlijk staat kwaliteit voorop, maar mensen moeten je wel kennen.

[/quote]
Ik vraag me af of het uberhaupt oplichten is: klikken staat toch vrij en je zou wel gek zijn als je op je site mensen niet zou attenderen om op de uitbetalende Ibazar-banneer te laten klikken
[/quote]

Das heel wat anders dan ''clicker'' progjes maken natuurlijk
Pagina: 1