• ezwizard
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-12-2025
Ik heb hier een Motorola 3288 liggen... de batterij die er in zat laadde niet meer op, maar eventueel doet ie het nog met 4 penlites...

Mijn vraag is nu; kan je met zo''n telefoon nog iets leuks doen? Ik denk dan aan dingen als het lcd schermpje gebruiken/geluidjes/zenden/ontvangen, ik noem maar iets... ik wil hem iig niet meer gaan gebruiken als "gewone" mobielo...

Of misschien weet iemand leuke sites waar ze zoiets doen als "How to tweak YOUR Motorola 3288?" :) :) :)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Als het een koelkast is kan je hem ombouwen naar een minikoelkast....:)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• ezwizard
ik heb GEEN IDEE waar je het over hebt.... :?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Een koelkast.....Afbeeldingslocatie: http://home.worldonline.nl/~clayrin/interkids/gsm.jpg

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Hehe ze bedoelen de grootte van dat kreng, model à la koelkast :D.
Maare er stond een tijdje geleden in de ComputerIdee (:r trouwens :)) een artikel waarin stond hoe je een ouwe gsm aan kon sluiten op je deurbel, zodat bijv. als je ff bij de buren koffie aan ''t drinken was, en er belde iemand aan, dat die ouwe foon dan jouw nummer ging bellen, zodat je wist dat er iemand voor de deur stond :). Maybe een id?

Verwijderd

Op zondag 06 mei 2001 14:41 schreef SySasZ het volgende:
Hehe ze bedoelen de grootte van dat kreng, model à la koelkast :D.
Maare er stond een tijdje geleden in de ComputerIdee (:r trouwens :)) een artikel waarin stond hoe je een ouwe gsm aan kon sluiten op je deurbel, zodat bijv. als je ff bij de buren koffie aan ''t drinken was, en er belde iemand aan, dat die ouwe foon dan jouw nummer ging bellen, zodat je wist dat er iemand voor de deur stond :). Maybe een id?
hé dat artikle heb ik gelezen :)
was niks bijzonders eigenlijk >:(

misschien is het mogelijk om met een datakablen wat dingen te gaan doen?

dat zal niet zo itressant zijn maar misschien is het mogelijk om de "os" van de gsm te verwijderen en dan zelf een eigen geschreven "os" er op te zetten?
ik dank dat je daar vele leuke dingen mee kan doen >:)

• ezwizard
poeh lyzer, dat gaat net iets te ver denk ik :) , maar die tip van die deurbel lijkt me wel grappig... ik zal het artikel eens opzoeken...

Verder nog leuke ideeen?

• ezwizard
^^^ :)

• ezwizard
anybody?

Verwijderd

Op zondag 06 mei 2001 11:23 schreef GSMboy het volgende:
Als het een koelkast is kan je hem ombouwen naar een minikoelkast....:)
misschien kun je em beter ombouwen naar een mini koel/vries/ijsklontjes kast dan heb je in ieder geval alles in een keer bij je
Pagina: 1