[BC3] Veel ontbrekende Menuplekken op 3310..

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Er zijn een aantal menutjes in mijn nokia 3310 die niet bestaan ze hebben een 5 als menunaam snapje? Bij spelletjes ontbreekt ook menu 5 of zo na menu 4 komt 6....Waarom ontbreken er zoveel menuus in mijn nokia?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

ik geloof verborgen menu items, met een datakabel kan je die geloof ik activeren

Verwijderd

Maar dat verborgen spelletje (menu 8-4 gaat over naar 8-6) kan je toch niet activeren met datakabel?

Verwijderd

voor zover ik weet wel, maar hier ia al is wat over voorbij gekomen, zoek dat dan even op voor de zekerheid!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Je hebt een shareware versie? :)

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Verwijderd

Ik hoor wel vaker dat er menus gewoon ontbreken bij de 3310,schijnt een softwarefout te zijn, als het menus zijn die anderen wel gewoon kunnen zien moet je em omruilen. :)

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op zondag 06 mei 2001 23:42 schreef phish het volgende:
Ik hoor wel vaker dat er menus gewoon ontbreken bij de 3310,schijnt een softwarefout te zijn, als het menus zijn die anderen wel gewoon kunnen zien moet je em omruilen. :)
Hoi, ruilen ? |:(

Te ruil gevraagd: Nokia 3310 tegen jou Nokia 3310 |:(

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Op maandag 07 mei 2001 00:50 schreef Aikeleer het volgende:

[..]

Hoi, ruilen ? |:(

Te ruil gevraagd: Nokia 3310 tegen jou Nokia 3310 |:(
Bij een service-center |:(

sjonge jonge...

(Sorrie heb een rot dag gehad)

Verwijderd

Hier 2 3310''s liggen.
Bij alle bij mist:

• Doorschak. -5
• Spelletjes -5

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
dat doorschakelen zou aan je provider kunnen liggen

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• RonaldMcDonald
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:50
Toen ik een paar maanden terug met mijn pre-pay Dutchtone 3310 in duitsland was (ik had dus geen bereik), ontbraken er ook diverse onderdelen van de menu''s... oa. bijna het complete doorschakel menu, bij het telefoonboek de optie spraaknummers enz.

Dit komt denk ik doordat je dan dus niet aangesloten zit op een netwerk, dus die opties zouden idd best door je provider geblokkeerd kunnen worden denk ik...

Maarja, Space Impact en Bantumi deden het iig nog wel... :)

Verwijderd

Op zondag 06 mei 2001 17:08 schreef jelmervos het volgende:
:)

• Yohost!
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-08 20:10
Op zondag 06 mei 2001 17:08 schreef jelmervos het volgende:
Gewoon ff cracken dus...

:7
Pagina: 1