[BC3] Du Meter telt niet juist op w2k server

Pagina: 1
Acties:

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

Topicstarter
Ik draai hier een W2k server met dumeter op mijn adsl verbinding.

Als de server aangelogd is doet de teller het juist. Maar als ik surf en de server is niet aangelogd telt hij niet.

Nu zoek ik een programma met dezelfde mogelijkheden dat als service draait.

Ik heb in de search gezocht veel gevonden over du meter maar blijkbaar niemand met dit probleem

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17-08 18:20
Dat probleem had ik ook.. Probeer Bandwidth Monitor eens, die werkt hier wel goed.

• Tomsworld
  • Niet online

Tomsworld

Topicstarter
Het valt wel op als ge nen iso gedownload hebt en er staat nog geen 400 MB op. Ik zal es zoeken waar ik dat vind en dat es installeren.

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

probeer Stat''n Perf eens, werkt goed http://www.soft4ever.com/StatnPerf/En/

• Tomsworld
  • Niet online

Tomsworld

Topicstarter
Op zaterdag 05 mei 2001 19:53 schreef Jasper het volgende:
Dat probleem had ik ook.. Probeer Bandwidth Monitor eens, die werkt hier wel goed.
Download blijkt juist te zijn upload bleef op 0 staan maar ik zal morgen es zien ik heb keuze uit 3 netwerkadapters 2 fysieke en een van remote acces and routing maar bij die wilt hij niet werken blijkbaar. Maar dat zal ik morgen es bekijken.