in het westen lopen ze een paar maanden voor? nou ik weet niet of den haag westelijk genoeg voor je is maar wij doen het hier op dit moment alleen maar met casema, en adsl komt ergens dit jaar...
lopen wij voor ?<BR>of lopen jullie nou gewoon achter
:)<BR>ennuh al maken ze plannen heb je daar toch nix aan duurt nog een keer superlang voordat ze het ook uitvoeren<P>voorbeeld van ptt : ik verstuur kerstkaarten --> helft komt aan , ik verstuur 1 valentijnskaart --> komt niet aan :(<BR>i hate ptt kpn chello
.
Verwijderd
<BR>"Nee, helaas heeft KPN op dit moment geen plannen om ADSL aan te bieden in uw postcodegebied"
:(<P>GVD.<BR> <BR>
"Uit de postcodecheck is gebleken dat de telefooncentrale in uw buurt momenteel gereed wordt gemaakt voor ADSL. Uit de postcodecheck is ook gebleken dat de afstand van de ondergrondse telefoonkabel in uw situatie misschien te lang is voor ADSL." <P>Te lang?!!!! Hallo! de glasvezel loopt voor het huis langs!!! Wie weet hoe ik een Computer direct op een opgegraven glasvezel moet aansluiten? >:)<BR>
reality is for people with no imagination
Dit is un-fuckin-believable! De postcode van mijn moeder in Utrecht is een postcode waar nog geen plannen voor ADSL zijn. :(<BR>Yeah right, alsof Casema het gat opvult...
Verwijderd
>Sorry jongens, dat ik zo grof ben, maar ik ben volgens mij in tijden niet zo boos geweest. Dit is nou pure racisme! Mensen beoordelen op waar ze vandaan komen!<BR>Ja uit Woerden JA!<BR>KUT!<<P>DIT DOET ME GOED!! LEKKER VOOR JE!! <BR>(dit is niet persoonlijk bedoeld)<P>By the way: SUCK MY MOTHERF*CK*NG D*CK
[This message has been edited by Prime (edited 25-02-2000).]
[This message has been edited by Prime (edited 25-02-2000).]
Voor mij kan het niet snel genoeg komen. Niet in de eerste plaats omdat ik zo snel mogelijk aan de ADSL wil (hoewel me dat geen verkeerde optie lijkt) maar vooral omdat ik het tijd vind worden dat de kabelmaatschappijen er eens wat concurrentie bijkrijgen. Ik heb de indruk dat die iedereen maar een beetje laten klagen, niemand heeft immers een redelijk altrnatief vanwege hun monopolie.
See that's the trouble with reality, it's taken far too seriously.
Verwijderd
<BR>Jongens, vergeet niet dat online gamen met ADSL zwaar kut is. Het staat zelfs op XS4All''s site vermeld (onderaan de pagina).
Ik vind eigenlijk dat ADSL juist op plaatsen ingevoerd moet worden waar nu nog geen kabelinternet is.<P>Nu zijn er gewoon gebieden waar ze kunnen KIEZEN!<P>(oke ik ben wat zielig aan het doen
)
MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7
Ik haal normaal nooit oude topics naar boven, maar ik wou jullie even wat leedvermaak bieden.... 
er is namelijk nog steeds geen kabelinternet in Bussum!
jullie zullen wel denken: ''so what?'' en eigenlijk hebben jullie wel gelijk ook
tijd om naar www.nvm.nl te surfen
er is namelijk nog steeds geen kabelinternet in Bussum!
jullie zullen wel denken: ''so what?'' en eigenlijk hebben jullie wel gelijk ook
tijd om naar www.nvm.nl te surfen
MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7
Verwijderd
Ja, de KPN postcode controle geeft aan, dat de nummercentrale in het gebied waar u een Mxstream-aansluiting wenst, geschikt is voor ADSL.
Voor een ADSL-abonnement bij XS4ALL heeft u een Mxstream-abonnement van KPN Telecom nodig. Voordat u uw abonnementskeuze bij XS4ALL maakt, dient u eerst het Mxstream-abonnement van KPN Telecom hier aan te vragen.
Voor een ADSL-abonnement bij XS4ALL heeft u een Mxstream-abonnement van KPN Telecom nodig. Voordat u uw abonnementskeuze bij XS4ALL maakt, dient u eerst het Mxstream-abonnement van KPN Telecom hier aan te vragen.
GODVERDOMMEDETERINGKLOTEZOOI!
ik woon in het grootste gehucht van HEEEEEEL NEDERLAND!!!!! en met GROOT bedoel ik qua OMVANG
Wij zijn de grootste stad ZONDER station ZONDER bioscoop en volgens mij ook de grootste ZONDER kabelinternet (wie bied hoger)
waarom woon ik hier
ik woon in het grootste gehucht van HEEEEEEL NEDERLAND!!!!! en met GROOT bedoel ik qua OMVANG
Wij zijn de grootste stad ZONDER station ZONDER bioscoop en volgens mij ook de grootste ZONDER kabelinternet (wie bied hoger)
waarom woon ik hier
Uhm glasvezel aansluiten op een andere kost rond de 20.000 piekOp donderdag 24 februari 2000 17:34 schreef BoneZ het volgende:
Uit de postcodecheck is ook gebleken dat de afstand van de ondergrondse telefoonkabel in uw situatie misschien te lang is voor ADSL." <P>Te lang?!!!! Hallo! de glasvezel loopt voor het huis langs!!! Wie weet hoe ik een Computer direct op een opgegraven glasvezel moet aansluiten? [afbeelding]<BR>
Alle proemn in n drek
Ja, de KPN postcode controle geeft aan, dat de nummercentrale in het gebied waar u een Mxstream-aansluiting wenst, geschikt is voor ADSL.
Rotterdam Centrum doet ook lekker mee.
Maja, ben tevreden over mijn Chello-kabeltje.
Chello knijpt ook als de t***ng. ''K zit gemiddeld op zo''n 150 kb/s down en 30 kb/s up, maar hij wil wel eens op 500 beginnen en heel snel weer teruglopen...
Grrrrrrrrr
Ahum!!!!Op donderdag 24 februari 2000 13:39 schreef Sjaak2000 het volgende:
Maar KPN is weer zo lekker de boel aan het knijpen!! 8 kbyte upload en 64 kbyte download (Dat noem ik weinig voor 100 piek per maand!! dan is Chello nogsteeds VEEL beter
Chello knijpt ook als de t***ng. ''K zit gemiddeld op zo''n 150 kb/s down en 30 kb/s up, maar hij wil wel eens op 500 beginnen en heel snel weer teruglopen...
Grrrrrrrrr
Ikkuh post nu via mijn eigen ADSL verbinding
(Amstelveen-Zuid -- 1188)
(Amstelveen-Zuid -- 1188)
* mrknowitall gebruik altijd 3x per week deze link om depressief te worden 
http://www.adslmetacrawler.com/
http://www.adslmetacrawler.com/
One of the animals has left its cage today.
nou, WouterOp dinsdag 10 april 2001 22:16 schreef Wouter17 het volgende:
GODVERDOMMEDETERINGKLOTEZOOI!
waarom woon ik hier
zo groot is Oosterhout nou ook weer niet
Waar ik me persoonlijk meer druk over ga maken is is: als ik op kamers ga, hoe ga ik me dan redden. ik moet kabel (of ASDL)hebben, anders ga ik dood.
Hoe zit dat in Enschede of Utrecht?
laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs
Verwijderd
DAN MAKEN ZE MAAR EENS PLANNEN OM DIE ZOOI AAN TE LEGGEN (als dat tenminste moet gebeuren)<P>Wel minder als je niet in een grote stad woont..je moet altijd op dit soort dingen eeuwen wachten.
Al zouden ze plannen hebben, dat stelletje wilsonbekwamen is toch niet in staat om dat voor een interessante prijs te brengen en in de lucht te houden, dus wat zou het eigenlijk...<P>Alhoewel, de laatste tijd gaat het iets beter met de kwaliteit van de KPN, ook zou dat komen omdat de andere telecom bedrijven nog droeviger zijn?
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Verwijderd
Mijn aansluiting is al wel geschikt voor ADSL maar ik heb natuurlijk ook weer geen xs4all abbo.<BR>Dus wachten maar weer.<P>Ik wil zowiezo de tests van Cistron ff afwachten. Iemand al iets van gehoord?<BR>KPN blijkt behoorlijk matig te zijn (ping >100 ) en daar betaal ik geen 175 piek in de maand voor.
Verwijderd
Cistron RULEZ!!<P>Jammer dat Breda pas in de planning staat voor 4e kwartaal 2000 (is denk ik nog sneller dan KPN het gaat aanleggen)<P>Maar KPN is weer zo lekker de boel aan het knijpen!! 8 kbyte upload en 64 kbyte download (Dat noem ik weinig voor 100 piek per maand!! dan is Chello nogsteeds VEEL beter!!)<P>Maarja, en daar komt Cistron dan!! tot 100 kbyte uppen en tot 1 MB(yte) downen!! das lekker!!
Hmm hier in Huizen hebben we CASEMA :r:r:r:r:r:r:r:rOp donderdag 24 februari 2000 15:43 schreef budi het volgende:
[..]
In het westen ligt Huizen, hebben ze ook al bijna kabelinternet
[..]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Slechte ping??? Nope...Op donderdag 24 februari 2000 13:31 schreef Largo het volgende:
Mijn aansluiting is al wel geschikt voor ADSL maar ik heb natuurlijk ook weer geen xs4all abbo.<BR>Dus wachten maar weer.<P>Ik wil zowiezo de tests van Cistron ff afwachten. Iemand al iets van gehoord?<BR>KPN blijkt behoorlijk matig te zijn (ping >100 ) en daar betaal ik geen 175 piek in de maand voor.
Als ik CS speel is mijn ping 25-30... Zeer relaxed dus
Maar volgens mij ligt dat meer aan je ISP dan aan KPN...
Kabel overal beschikbaar via @HomeOp dinsdag 10 april 2001 22:38 schreef schizofreen het volgende:
[..]
nou, Wouter
Waar ik me persoonlijk meer druk over ga maken is is: als ik op kamers ga, hoe ga ik me dan redden. ik moet kabel (of ASDL)hebben, anders ga ik dood.
En sommige delen ADSL in Enschede maar dat is test.
Alle proemn in n drek
Dat licht waarschijnlijk niet zozeer aan ADSL, maar aan het feit dat KPN de zooi flink afknijpt...Jongens, vergeet niet dat online gamen met ADSL zwaar kut is. Het staat zelfs op XS4All''s site vermeld (onderaan de pagina).
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Ik weet niet hoor, maar ik hoor dat va veel mensen, maar bij mij loopt het als een trein, vaak laagste ping van iedereenOp woensdag 11 april 2001 00:57 schreef blouweKip het volgende:
[..]
Dat licht waarschijnlijk niet zozeer aan ADSL, maar aan het feit dat KPN de zooi flink afknijpt...
Verwijderd
Gaat om de afstand tot de phone centraleOp donderdag 24 februari 2000 17:34 schreef BoneZ het volgende:
"Uit de postcodecheck is gebleken dat de telefooncentrale in uw buurt momenteel gereed wordt gemaakt voor ADSL. Uit de postcodecheck is ook gebleken dat de afstand van de ondergrondse telefoonkabel in uw situatie misschien te lang is voor ADSL." <P>Te lang?!!!! Hallo! de glasvezel loopt voor het huis langs!!! Wie weet hoe ik een Computer direct op een opgegraven glasvezel moet aansluiten? [afbeelding]<BR>
Groningen hiero:
Yeah, ga maar een lening aanvragen:P
Yeah, ga maar een lening aanvragen:P
Nieuw, nu met Twitter
Wees blij. @Home heeft een max upload van maar 16kB/sOp dinsdag 10 april 2001 22:25 schreef Blistimo het volgende:
[..]
Ahum!!!!
Grrrrrrrrr
Maar dat ie een tijd later langzamer gaat downen hoeft niet aan je provider te ligge. Kan best dat de server wat langzamer wordt.
C:\>_
Verwijderd
Uhm op dit moment zit ik toch echt vanuit den haag te internetten via adsl.Op donderdag 24 februari 2000 12:36 schreef sir mchyde het volgende:
in het westen lopen ze een paar maanden voor? nou ik weet niet of den haag westelijk genoeg voor je is maar wij doen het hier op dit moment alleen maar met casema, en adsl komt ergens dit jaar...
Verwijderd
lol volgens mij woon ik ook in het westen en toch een redelijke stad maar ik krijg dezelfde melding...Op donderdag 24 februari 2000 12:26 schreef meendering het volgende:
[...]
<BR>Het is ook altijd hetzelfde he, in het westen lopen ze maanden voor!! [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]<P>KPN sucks! [afbeelding]
Verwijderd
Met adsl een slechte ping? Ik heb hiero Cistron ADSL (van TUD) en ik haal met mijn huisgenoten op 1 gameserver alle drie een ping tussen de 20 en 40 en dat vind ik erg snel.
Aargh...Helaas, de KPN postcode controle geeft aan, dat de nummercentrale in het gebied waar u een Mxstream-aansluiting wenst, nog niet geschikt is gemaakt voor ADSL.
Virussen? Scan ze hier!
Je moest eens weten hoe frustrerend het hier in Sassenheim is. Een vriend 300 meter verderop in Voorhout heeft bevestiging.
Een zwager 300 meter verderop in Sassenheim heeft bevestiging. Een vriend aan de andere kant heeft bevestiging. En ik , die er tussenin zit, moet nog steeds wachten op een bevestiging maar tot die tijd mag ik volgens de melding ISDN nemen
Kut KPN !
Kut Casema !
Een zwager 300 meter verderop in Sassenheim heeft bevestiging. Een vriend aan de andere kant heeft bevestiging. En ik , die er tussenin zit, moet nog steeds wachten op een bevestiging maar tot die tijd mag ik volgens de melding ISDN nemen
Kut KPN !
Kut Casema !
Verwijderd
Ik heb op 5 december 2000 Adsl aangevraagd.(postcode check was goed) Ik heb nu net 2 weken eindelijk de verbinding gekregen. Ik heb er gewoon 4MAANDEN op moeten w88. KUT KPN. Maar nu werkt het dan ook als een trein. Ik weet nog niet wat mijn ping is maar daar kom ik vanavond wel 8er.
Blijkbaar zit ik aan de juiste kant van het spoor in Leiden
Blijkbaar zit ik aan de juiste kant van het spoor in Leiden
Via het Line-sharing kan Cistron nu sneller hun diensten gaan aanbieden dacht ik. Het blijft zo dat zich op de Randstad focusen, omdat daar nou eenmaal de meeste mensen op een kluitje wonen, dus de meeste potentiele klanten voor de laagst mogelijke investering krijgen. Is het eerlijk voor jullie? Nee, maar wel voor de telecom bedrijven 
Kijk, als de staat nog de baas was, dan moesten ze het waarschijnelijk in heel Nederland aanbieden, met als resultaat dat iemand in de Randstad meer moest betalen zodat een boerenpummel ook voor een acceptabele prijs kon internetten. Dat hoeft niet echt van mij.
Kijk, als de staat nog de baas was, dan moesten ze het waarschijnelijk in heel Nederland aanbieden, met als resultaat dat iemand in de Randstad meer moest betalen zodat een boerenpummel ook voor een acceptabele prijs kon internetten. Dat hoeft niet echt van mij.
dat zei ik ook nietOp dinsdag 10 april 2001 22:38 schreef schizofreen het volgende:
[..]
nou, Wouter
grootste gehucht
Er is geen enkele andere stad in nederland met >51.000 inwoners die geen station of bioscoop heeft; en er zijn er volgens mij ook weinig zonder kabelinternet of ADSL
dat bedoelde ik
Verwijderd
Er zit in dit topic duidelijk een clubje mensen hun frustratie te botvieren...
1. Iemand enig idee wat het kost om een centrale geschikt te maken voor ADSL? Wel eens een terugverdientijd uitgerekend?
2. Wat een onzin dat je met ADSL niet online kunt gamen of dat je afgeknepen wordt... tuurlijk kun je prima gamen (en als het niet kan dan ligt het aan je ISP) en wordt je afgeknepen tot de snelheid die er gegarandeerd wordt.
Kijk maar eens goed wat Chello precies garandeerd
Anyway, ik heb ook twee jaar op ADSL moeten wachten, en moeten wachten is vervelend maar ga nou niet lopen trappen...
mzzl
1. Iemand enig idee wat het kost om een centrale geschikt te maken voor ADSL? Wel eens een terugverdientijd uitgerekend?
2. Wat een onzin dat je met ADSL niet online kunt gamen of dat je afgeknepen wordt... tuurlijk kun je prima gamen (en als het niet kan dan ligt het aan je ISP) en wordt je afgeknepen tot de snelheid die er gegarandeerd wordt.
Kijk maar eens goed wat Chello precies garandeerd
Anyway, ik heb ook twee jaar op ADSL moeten wachten, en moeten wachten is vervelend maar ga nou niet lopen trappen...
mzzl
Op <A HREF="http://www.xs4all.nl/adsl/aanmelden" TARGET=_blank>http://www.xs4all.nl/adsl/aanmelden</A> / kan je onderaan controleren of je postcode geschikt is voor ADSL. Tik je postcode in (met spatie) om te kijken of het al mogelijk is in jouw regio. Meestal is dit niet mogelijk :(<BR>Er is echter een mogelijkheid om je postcode te bewaren, op deze manier kan je (minimale) invloed uitoefenen op de ADSL aanleg.<P>Ik zou zeggen: flooden die hap!
Het kan me g#dv#rdeg#dv#r niet schelen of ze nou plannen hebben of niet! Van mij mag die hele tiefus PTT in de fik vliegen! Ik woon in Woerden en ben #@$@&!$#$@! nog steeds met zo''n kloterig tering modemding aan het eikelen!!!!<BR>Dit wekt een hoop agressie op... Kunnen we geen aktie doen... Dan gaan we lekker al die gore groene klotetelefooncellen opblazen...<BR>HAHA Lekker die ptt-bussies omflikkeren!<P>Sorry jongens, dat ik zo grof ben, maar ik ben volgens mij in tijden niet zo boos geweest. Dit is nou pure racisme! Mensen beoordelen op waar ze vandaan komen!<BR>Ja uit Woerden JA!<BR>KUT!
Verwijderd
Oja, en wat ik ook niet snap is dat alle ADSL aanbieders hun diensten beginnen in de randstad (zometeen zij er 7 aanbieders in de randstad en de rest van NL zit zonder... DAS TOCH NIET SLIM?!?!? en de andere aanbieders zijn echt niet afhankelijk van KPN qua aanleg hoor... )<P>Cistron heb nu een rechtzaak lopen om in een gebied te mogen aansluiten waar KPN nog geen plannen heeft... als ze dat nou ook even in Breda deden!!!
Verwijderd
Ik heb het nu net zo gedaan als kabel toen. Gewoon honderd postcodes opgeven met valsen postcodes, denken die gasten dat er enorme vraag is in jou buurd.....<P>Chello is er toen ook ingetrapt
Verwijderd
bedankt voor het voorrekenen :)<P>ja, veel mensen vergissen zich in bits en bytes... daar maken de bedrijven handig gebruik van!
Verwijderd
Jahoe!! het is mogelijk! Rotterdam crooswijk kan aan de adsl<P>Helaas net kabel aangevraagd.....
...
<P>(en ik ben eigenlijk ook geen xs4all abonnee)
[This message has been edited by BravOman (edited 24-02-2000).]
[This message has been edited by BravOman (edited 24-02-2000).]
<BR>Het is ook altijd hetzelfde he, in het westen lopen ze maanden voor!!<BR>"Nee, helaas heeft KPN op dit moment geen plannen om ADSL aan te bieden in uw postcodegebied"<BR>
Whatever.
Hey sjaak....<P>
<P>Maar KPN is weer zo lekker de boel aan het knijpen!! 8 kbyte upload en 64 kbyte download (Dat noem ik weinig voor 100 piek per maand!! dan is Chello nogsteeds VEEL beter!!)
<P>Hoe kom jij bij 100,- in de maand en 8kbps upload ?Mxstream variant Downstream Upstream Tarief <BR>Mxstream Basic Maximale downloadsnelheid:<BR>512 Kbit/s Maximale uploadsnelheid:<BR>64 Kbit/s Maand-<BR>abonnement:<BR>fl. 50,- * <P>Mxstream Extra Maximale downloadsnelheid:<BR>1024 Kbit/s Maximale uploadsnelheid:<BR>256 Kbit/s Maand-<BR>abonnement:<BR>fl. 65,-*
Like this yall...
Verwijderd
MrFreeze><BR>Maximale downloadsnelheid:512 Kbit/s (=64 Kyte/s)<BR>Maximale uploadsnelheid:64 Kbit/s (=8 kbyte/s)<BR>abonnement:<BR>fl. 50,- (KPN) + fl. 49,- (xs4all)<P>op <A HREF="http://www.xs4all.nl/adsl" TARGET=_blank>www.xs4all.nl/adsl</A> / kun je het allemaal vinden.<P>Ik vind hetook geen geweldige prijs/prestatie verhouding.<P>Zeker niet met een ping >100........
Verwijderd
Ik heb opgegeven voor de gewone ADSL.<BR>Hoef je geen XS4ALL lid voor te zijn hoor, je kunt je ter plekke opgeven bij hun...<P>Ik woon in Utrecht, ik heb opzettelijk geen Casema genomen omdat zij gewoon te sloom zijn. Maar nu wil ik toch 24uur online zijn, dus gewone ADSL....<P>Is er bekend wat voor ping je gaat krijgen met ADSL? Lijkt me niet, er zijn nog geen praktijkvoorbeelden...
Hier in de gat Bussum (nee niet de BUS) is het helemaal om uit je vel te springen:<P>In het noorden ligt Weesp, daar hebben ze al bijna kabelinternet.<P>In het zuiden ligt Hilversum, hebben al kabelinternet.<P>In het westen ligt Huizen, hebben ze ook al bijna kabelinternet.<P>En in bussum zijn er wel plannen, maar eerst is Naarden (ook ten noorden) aan de beurt aarrrgghhhh!!!<P>Dan durf ik nog niet eens te denken aan ADSL!<P>Als er in Bussum kabelinternet is, woont driekwart van de wereld al op Mars en wordt de polar lander toevallig net opgegraven tijdens graafwerkzaamheden.<P>"Adopt me!"
Verwijderd
Ik heb ergens gelezen dat de pings boven de 100 liggen (maar dat het ook afhangt van hoever je van de centrale verwijderd bent...)<P>Verder heb ik geloof ik vaag iets gelezen dat je Planet-abo moet zijn om als eerste aangesloten te worden maar dat lijkt me bullshit...
Verwijderd
OK, ook ff m''n postcode ingetikt. Maar ik heb er weinig vertrouwen in, voorlopig zit ik vast aan die (extreem) trage casema :(<P>
Pagina: 1