[BC3] ADSL via usb modem ?? vragen

Pagina: 1
Acties:

• Padje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
Ik heb een paar vragen

Ik zag net dat ik binnenkort adsl krijg :)

En zag op de site maar kon er niet echt wijs uit worden.

Wat zijn de totale aansluitkosten ? voor mij ?

Is dat als ik een basic abo neem
100,- USB Modem en 75,- aansluitkost?
Of komen daar nog meer kosten bij.
Tevens heb ik nu een analoge lijn naar mijn kamer toe kan ik dat modem hier aan hangen of moet die in de meterkast ?

en hoe zit het met de download limieten bij providers welke kan ik het beste nemen ?

Verwijderd

Je moet gewoon ff op de site van de provider kijken.. Aansluitkosten zijn nl. nogal variabel omdat er veel aanbiedingen zijn enzo... Volgens mij kan je het beste xs4all nemen... goeie inetprovider... moet je ff kieken op www.mordax.nl voor info over huin snelheden...

bovendien adviseer ik een ethernet aansluiting te nemen -> kan je makkelijk upgraden en bovendien zit je dan niet aan windows fast.. gewoon veel praktischer...

Verwijderd

makkelijk upgraden... NOT! ik wou mijn basic omzetten naar fast maar mooi niet dat dat dus kon. En ja ik heb wel een ethernet modem. Ze lopenm daar nog mee te kloten ofzo dus het kan nog enige tijd duren.

Verwijderd

Op vrijdag 04 mei 2001 17:33 schreef SuB het volgende:
makkelijk upgraden... NOT! ik wou mijn basic omzetten naar fast maar mooi niet dat dat dus kon. En ja ik heb wel een ethernet modem. Ze lopenm daar nog mee te kloten ofzo dus het kan nog enige tijd duren.
Ja joh? Superwazig... Maarja.. Met een USB modem kan je het iig helemaal vergeten...

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
zie FAQ voor meer info over de verschillen tussen de beide modems ! :)

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

Ach het is vrij simpel USB modempie is makelijk aan te sluiten wel een vaag ding trouwens net een ROG. En ethernet heb je veel meer opties mee is vooral handig als je het snellere abo hebt. Kan je er vrij makelijk meerdere pc aanhangen zonder het gezeur dat er een router tussen moet. Verder weet ik uit ervaring dat die USB vaak dood gaat (werk zelf bij een internet provider meestal als er een modem dood is is het die USB)

Verder moet je bij die ethernet een virtueel netwerk installeren maar goed dat doet het cdtje allemaal voor je (lees hoort ie te doen, bij windows weet je het maar nooit).

Verder moet ik je meegeven dat KPN echt loopt te kutten soms. Voorbeeldje zo''n paar 1000 ip adressen waren laatst al vrij gegeven en mensen dachten lekker te gaan interneten, bleek het dat ze nog niet in de routing stonden. Gevolg wel inloggen maar geen data erg grappig... NOT

• Padje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
Valt het zo erg tegen dan dat basic abotje :-)
Want om 75 piek meer te betalen in de maand gaat mij net iets te ver.

Verwijderd

Op zaterdag 05 mei 2001 00:01 schreef Padje het volgende:
Valt het zo erg tegen dan dat basic abotje :-)
Want om 75 piek meer te betalen in de maand gaat mij net iets te ver.
upload is echt heel laag... ik heb 16 kb/s en vind ik langzaaaaaaaaaaaam :(
Pagina: 1