Toon posts:

[BC3] waarom zuigt maastricht@home toch altijd ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik word echt helemaal gek van maastricht@home (aparte afdeling van @home geleid door de nutsbedrijven van maastricht)
Er is altijd gezeik daar.
Vandaag weer, bel ik op om te klagen dat mn verbinding eruit ligt zo nu en dan.
Krijg ik dit te horen

"Ja, sorry er is weer een storing dat kan 1 a 2 dagen duren"

Ik moet hier gewoon van :r
Het is altijd hetzelfde gezeik met maastricht@home. Als ik kon zou ik naar een andere provider overstappen maar zij zijn de enige in maastricht die kabel internet verschaffen |:(

Misschien is dit een beetje een nutteloze post, maar ik wil weten of er nog andere maastricht@home users zijn die hier ook altijd last van hebben.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Is toch knap, posten als je verbinding eruit ligt ;)

In ieder geval; blijven mailen, en de rekeningen niet betalen, totdat ze een tegemoetkoming aanbieden...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
Is toch knap, posten als je verbinding eruit ligt ;)
Hehe, ja ik heb nu ff mazzel dat het het weer doet, maar wil ik weer ff wat leuks van een ftp halen dan kan ik er donder op op zeggen dat ie na een half uur ongeveer er weer uit ligt |:(
In ieder geval; blijven mailen, en de rekeningen niet betalen, totdat ze een tegemoetkoming aanbieden...
Mailen heeft geen zin, dan krijg je altijd zon standaard generated mail trug waarin staat, dat ze hem ontvangen hebben en blabla, maar ze doen er nooit wat aan, rekeningen betalen wordt automatisch van mn moeders bankrekening afgetrokken (die eikels hadden niet door dat het van mijn bankrekening nr. moest dus hebben ze het op het nummer gezet op wiens naam dit huis staat, en tja een vergoeding ga ik wel om zitten zeuren als het morgen niet voorbij is, dit is nou al iets van de 40x keer in 1 jaar ofzo en ik word er :rmisselijk van :(

Verwijderd

automatische afschrijving kan je terrugdraaien hoor...

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-08 20:18

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik heb never problemen met @home gehad op 1 keer na toen ik gewoon restitutie heb gehad van mijn geld :)...

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:29

Klippy

Still Game

Hmmm... Vreemd.
Ik denk dat ik toch wel van geluk mag spreken zo te horen. Iedereen die ik spreek vandaag zit te klagen dat z''n @home (M''tricht dus) steeds wegvalt :( Maar ik heb nooit ergens last van... :) Ik heb echt maar heeeeel soms een klein probleempje, maar echt bijna nix vergeleken met de rest.
Ook met de snelheid nix te klagen hoor!
Voor mij blijft @home gewoon no. 1! :+

Kijk zelf maar, dit is gewoon een gemmidelde middag :)
[img]"http://members.home.nl/klippert/@home[/img]

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Verwijderd

Topicstarter
Tja ik kan heelas niet alles hebben :(
Maar ik word er flink pissed off van

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

hier zuigt het ook weer lekker (Casema)

ben benieuwd naar die rechtzaak!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
In Maastricht zit er op bepaalde plaats ruis in de kabels (nog steeds) Maastricht is voor @home het voorbeeld geweest hoe het niet moet en de reden waarom het op de meesten plaatsen is uitgesteld met 1/2 tot 1 jaar.

ff geduld want er komt verandering in. ;)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
Leuk voor de maastrichtenaren dat er verandering in komt, maar tegen de tijd dat dat gebeurt woon ik hier niet meer :(

heb ik dus als nog niks eraan :(
Pagina: 1