[BC3] PrePay -> abo, help please

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
ik heb nu een nokia 3310 met KPN prepay, ik wil graag een abbo nu, ik heb al een beetje geinformeerd bij de KPN en ik wil zo''n standaard abbo van 35,- is dat geloof ik,

maar ik wil mijn nummer houden etc, en die miepen van KPN krijg ik geen mail van terug,
iemand hier een idee hoe ik dit aan moet pakken?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Ga naar je phonewinkel en vraag een abbo''tje aan... Vul dan gelijk zo''n nummerbehoud formuliertje in... Als dat nodig is als je bij dezelfde provider blijft..

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Even naar de Primafoon en klaar is kees.. het is trouwens abo (met 1b). "Abonnement" is namelijk ook met 1b.

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

ten eerste abbo is wel met 2 b''s want tis niet afgeleid van abonnement ;)

maar ff over je vraag je kan dus idd nummerbehoud houden maar let wel op dat je dan een andere simkaart krijgt.. dit kan nadelen hebben als je b.v. van kpn prepay overstapt naar libertel abbo. Dan heb je dalijk niks meer aan je sim van die prepay phone

• havana
ik neem aan je uitspreekt: aaaaabo (net als "Rabo" in Rabobank?)

als je "abbo" zou zeggen (zoals in "paddo") dan is wel met 2b''s ja. Maar volgens mij is het ábo (zoals in Rabobank).

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

zover ik weet wordt t uitgesproken als abbo van paddo.. maar maakt ook niet uit ben geen nederlands leraar dus mij maakt t niet zoveel uit :)

Verwijderd

Ik bedenk me nu opeens dat ik in precies dezelfde situatie gestaan heb.. Ook van pre pay naar abbo (!) alleen dan met Libertel.. Ging heel snel hoor... Alleen ff naar de phone winkel..

Havana -> abo klinkt toch voor geen meter?

• havana
Op vrijdag 04 mei 2001 16:28 schreef mafiasven het volgende:
zover ik weet word t uitgesproken als abbo van paddo.. maar maakt ook niet uit ben geen nederlands leraar dus mij maakt t niet zoveel uit :)
Dat blijkt: want de meeste leraren zijn Nederlands leraar, maar slechts sommigen zijn "leraar Nederlands". :)

* havana ''s mamma is lerares Nederlands

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

Op vrijdag 04 mei 2001 16:32 schreef havana het volgende:

[..]

Dat blijkt: want de meeste leraren zijn Nederlands leraar, maar slechts sommigen zijn "leraar Nederlands". :)

* havana ''s mamma is lerares Nederlands
begin jij ook al laatst begon ook al iemand op school hiermeej.. want een nederlands leraar zou betekenen een leraar die de nederlandse nationaliteit heeft maar hoe leg je een biologie leraar dan uit :? ;)

• havana
bij leraren van een taal hoor je dus te zeggen:

leraar Nederlands
leraar Frans
leraar Latijn

maar bij de rest van de vakken kun je ook kiezen voor

biologie leraar
aardrijkskunde leraar

(omdat deze varianten geen verwarring kunnen opwekken).

Ik persoonlijk vind "leraar biologie" echter mooier klinken. Tjsa je bent een taalpurist of je bent het niet :)

DIT IS MIJN WEBSITE

• havana
Havana -> abo klinkt toch voor geen meter?
1. Ik vind dat het wel klinkt hoor :) het is maar net wat je gewend bent... beide spellingen kunnen, hangt er dus vanaf hoe je het uitspreekt :)
2. het is havana :)

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

abo klinkt net als die robothond van sony... :)

Verwijderd

Het is abo, klaar.
Ik schrijf toch ook niet maffiasven?

Verwijderd

Op vrijdag 04 mei 2001 18:30 schreef havana het volgende:
[..]

Ik persoonlijk vind "leraar biologie" echter mooier klinken. Tjsa je bent een taalpurist of je bent het niet :)
Maar nu we het er toch over hebben:

het is:

" Ik vind persoonlijk "
" Ik, persoonlijk, vind"

Verwijderd

Op vrijdag 04 mei 2001 19:52 schreef mxstrAEm het volgende:
Het is abo, klaar.
Ik schrijf toch ook niet maffiasven?
ligt eraan pak je de italiaanse versie dan is het mafiasven pak je t nederlandse is het maffiasven :)

• Padje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
ik heb nu een nokia 3310 met KPN prepay, ik wil graag een abbo nu,maar ik wil mijn nummer houden etc.

Je kan hem beter laten unlocken zodat er dus alle kaartjes in kunnnen en een gratis abo afsluiten omdat je al een gsm hebt krijgje van diverse internet winkel geld terug. :)

kijk eens op
www.gsm.nl www.telecom.nu www.algebeld.nl

Ik heb zeer goede ervaringen met telecom.nu
die is volgens mij altijd het goedkoopst :)
Pagina: 1