Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[BC3] DECT en andere telefoons

Pagina: 1
Acties:

• Brynnie
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Somebody?

• Brynnie
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Wat is het voordeel van DECT telefoons tov een "gewone" draadloze telefoon?

Kan je bij gewone draadloze telefoons ook "handsets" bijplaatsen? Wat is het bereik van DECT en van gewone draadloze telefoons?

De situatie is als volgt:
Er zijn 2 telefoonnrs (hangen aan 1 centrale). De ene komt binnen in de bureau, de andere in het magazijn. Nu was mijn idee om in de bureau een DECT toestel te plaatsen, met een etra handset in het magazijn (die dan enkel een aansluiting op het electriciteitsnet nodig heeft). En omgekeerd zou ik een DECT toestel in het magazijn plaatsen met een etra handset in de bureau.

Als iemand naar het magazijn belt, zullen dan zowel de tel als de handset in de bureau rinkelen?

Via de centrale zal van de bureau (met de DECT van de bureau) gratis kunnen gebeld worden naar de DECT van het magazijn.

Klopt dit of zijn er betere oplossingen?

Verwijderd

Volgens bij is het zo dat DECT telefoons niet af te luisteren zijn.

Wanneer je verder vragen hebt kun je natuurlijk altijd bellen met 0800-1515 (pimafoon Direct)

Verwijderd

Op donderdag 03 mei 2001 23:08 schreef Brynnie het volgende:
Wat is het voordeel van DECT telefoons tov een "gewone" draadloze telefoon?
De geluidskwaliteit is beter en de telefoon is niet af te luisteren.
Kan je bij gewone draadloze telefoons ook "handsets" bijplaatsen?
Dat hangt van het soort / merk af.
Wat is het bereik van DECT en van gewone draadloze telefoons?
Ook dit hangt van het merk / soort af
De situatie is als volgt:
Er zijn 2 telefoonnrs (hangen aan 1 centrale). De ene komt binnen in de bureau, de andere in het magazijn. Nu was mijn idee om in de bureau een DECT toestel te plaatsen, met een etra handset in het magazijn (die dan enkel een aansluiting op het electriciteitsnet nodig heeft). En omgekeerd zou ik een DECT toestel in het magazijn plaatsen met een etra handset in de bureau.

Als iemand naar het magazijn belt, zullen dan zowel de tel als de handset in de bureau rinkelen?

Via de centrale zal van de bureau (met de DECT van de bureau) gratis kunnen gebeld worden naar de DECT van het magazijn.

Klopt dit of zijn er betere oplossingen?
Waarom zou je voor een ''dubbele'' oplossing kiezen met vier headsets? Twee headsets volstaan toch?
Als je een beetje goeie accu hebt, dan hoef je de ''losse'' headset niet op een lader aan te sluiten. Deze zet je gewoon ''s nachts op de lader. Als je op het werk komt dan zet je die andere er weer op.

Het bereik moet in het magazijn wel voldoende zijn.