De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
als je een abbo wil nemen raad ik het je af, want je hebt geen foutcorrectie met dl-en, dus als het misgaat mag je opnieuw beginnen, en alles wat je upt moet met isdn of analoog
met 2way ...heb je dus geen telefoon/kabel verbinding nodig en kan je volledig internetten via je sat. Als het goed is kan je dan ook telefoneren via je sat dus je telefoon lijntje van KPN kan je opzeggen...
1way 38mb/sec dl, iets van 140/600kb/sec upl
2way 38mb/sec dl, iets van 140kb/1,4mb/sec upl
upload variert afhankelijk naar doorsnede van schotel
Ik wil dus graag weten wat de kosten zijn...inmiddels weet ik al genoeg over de specs..dat prijskaartje is 1 grote vraagteken en bijna onmogelijk te achterhalen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
misschien dat je hier nog wat aan hebt?
http://www.weethet.nl/dutch/isat_money.htm
Hier wat meer info over kosten.
Ik hoop voor je dat je er wat aan hebt.
http://www.satelliet-shop.nl/internet_via_de_satelliet.html
Nog wat meer over de kosten...
[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.
Verwijderd
als he het er verover hebt moet je wel een superfreek zijn
1.Deel je verbinding met buurman en doet samsam
2.Een andere manier die ik in deze forum niet mag beschrijven
nu zoek ik alleen nog de prijzen van 2way..
met 2way kan je tenslotte gratis telefoneren + super upload
alvast bedankt voor deze links..ik zie dat kosten juist meevallen
staan geen prijzen op, maar ik heb zo opgevraagd voor up&downstream en als je iets wilt, zit je al over de 10000 piek eenmalig, maarja ik ben ook superzat van mn 33k6 en kabel krijgen we hier ook nooit