[BC3] internetten via sateliet :''(

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
info over internet via je schotel is amper te krijgen...ik ben vooral opzoek naar de prijzen..volgens geruchten...
1malig 30000 piek
300 piek per maad
of je betaald per mb

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

ben je op zoek naar info of wil je een abbo nemen?
als je een abbo wil nemen raad ik het je af, want je hebt geen foutcorrectie met dl-en, dus als het misgaat mag je opnieuw beginnen, en alles wat je upt moet met isdn of analoog :(

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

je heb nog steeds telefoonkosten toch?

• BC3 Victim
met 1way ...kan je niet communiceren via de sat en heeft een internetverbinding (kabel of telefoon) nodig om te communiceren..dus je hebt telekosten + de kosten van sat..
met 2way ...heb je dus geen telefoon/kabel verbinding nodig en kan je volledig internetten via je sat. Als het goed is kan je dan ook telefoneren via je sat dus je telefoon lijntje van KPN kan je opzeggen...

1way 38mb/sec dl, iets van 140/600kb/sec upl
2way 38mb/sec dl, iets van 140kb/1,4mb/sec upl
upload variert afhankelijk naar doorsnede van schotel

Ik wil dus graag weten wat de kosten zijn...inmiddels weet ik al genoeg over de specs..dat prijskaartje is 1 grote vraagteken en bijna onmogelijk te achterhalen ;(

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• DeTjuk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-07 10:44
http://www.weethet.nl/dutch/isat.htm

misschien dat je hier nog wat aan hebt?

http://www.weethet.nl/dutch/isat_money.htm

Hier wat meer info over kosten.

Ik hoop voor je dat je er wat aan hebt.

http://www.satelliet-shop.nl/internet_via_de_satelliet.html

Nog wat meer over de kosten...

[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.

Verwijderd

niet aan denken ik geloof dat een lnb met upload zo,n 1500 ballen kost en dan komt er nog een superduur abbo overheen
als he het er verover hebt moet je wel een superfreek zijn

• BC3 Victim
tja duur...kosten zijn er altijd makkelijk weer uit te halen...

1.Deel je verbinding met buurman en doet samsam
2.Een andere manier die ik in deze forum niet mag beschrijven :p

nu zoek ik alleen nog de prijzen van 2way..
met 2way kan je tenslotte gratis telefoneren + super upload

alvast bedankt voor deze links..ik zie dat kosten juist meevallen

• BC3 Victim
www.bysky.nl

staan geen prijzen op, maar ik heb zo opgevraagd voor up&downstream en als je iets wilt, zit je al over de 10000 piek eenmalig, maarja ik ben ook superzat van mn 33k6 en kabel krijgen we hier ook nooit

Pagina: 1