De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Proxy instelling kan altijd...ik kan van achter onze proxy niet eens op b.net komen. Maar wat andere dingen om te checken:
- Allebei dezelfde versie? Moet volgens mij standaard zo zijn omdat je zonder updates niet op b.net komt maar toch.
- Allebei op dezelfde b.net server ingelogd? Kan ook wel eens schelen.
Ennuh...ik neem aan dat jullie allebei een legale versie hebben? De anti-copy beveiliging van b.net schijnt erg goed te zijn namelijk.
Ruud.
- Allebei dezelfde versie? Moet volgens mij standaard zo zijn omdat je zonder updates niet op b.net komt maar toch.
- Allebei op dezelfde b.net server ingelogd? Kan ook wel eens schelen.
Ennuh...ik neem aan dat jullie allebei een legale versie hebben? De anti-copy beveiliging van b.net schijnt erg goed te zijn namelijk.
Ruud.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Probleem heb ik ook gehad..
duurde een dag.. bleek bij mij tijdelijk te zijn
illegale SC en BW CD''s.
op win2k
duurde een dag.. bleek bij mij tijdelijk te zijn
illegale SC en BW CD''s.
op win2k
I want to live forever, so far.. so good.
- We hebben idd de zelfde versie
- Allebij ingelogd op Telia (server)
- Cd''s zijn niet erg legaal
, maar ik denk niet dat dat het probleem is want dan zegt hij altijd iets van ''your cd key is being used by ....blablabla'' En ik kan wel een game joinen terwijl mijn cd''s ook niet 100% legaal zijn 
Het vreemde is dat hij wel gewoon kan icqen en Unreal Tournamenten online.
Dit probleem deed zich pas voor nadat hij zijn comp geformat heeft en alles opnieuw geinstalleerd (zo ook zijn proxy opnieuw ingesteld) van te voren hadden we nooit problemen
- Allebij ingelogd op Telia (server)
- Cd''s zijn niet erg legaal
Het vreemde is dat hij wel gewoon kan icqen en Unreal Tournamenten online.
Dit probleem deed zich pas voor nadat hij zijn comp geformat heeft en alles opnieuw geinstalleerd (zo ook zijn proxy opnieuw ingesteld) van te voren hadden we nooit problemen
jep dat hebben wij ook altijd met starcraft.
het is ons een keer geluk om met 2 mensen in de LAN in de zelfde game te joinen, maar er konden dan geen mensen meer bij.
Het lukte met progje allaboard,
dat was toen op win98.
ik heb het laatst op win2k gebruikt.
maar dat lukte weer niet.
misschien helpt het als je de server of de client laat maken, even proberen.
Het komt eigenlijk gewoon omdat je het zelfde ip-nummer hebt, en daardoor niet kan joinen.
Het is officieel dan ook niet mogelijk.
het is ons een keer geluk om met 2 mensen in de LAN in de zelfde game te joinen, maar er konden dan geen mensen meer bij.
Het lukte met progje allaboard,
dat was toen op win98.
ik heb het laatst op win2k gebruikt.
maar dat lukte weer niet.
misschien helpt het als je de server of de client laat maken, even proberen.
Het komt eigenlijk gewoon omdat je het zelfde ip-nummer hebt, en daardoor niet kan joinen.
Het is officieel dan ook niet mogelijk.
We zitten niet op het zelfde netwerk, mijn computer staat los, maar die van mn vriend is de host comp van een netwerk van 2 computers.
euh?
dan snap ik het niet, want dat lukt altijd wel.
heb je al wel geprobeerd of het verschil maakt wie de game maakt>?
en nog ff die proxy. er mag geen proxy tussen zitten want dan werkt het niet meer.
blizzard heeft ooit eens een pogin gedaan , maar dit is niks geworden
dan snap ik het niet, want dat lukt altijd wel.
heb je al wel geprobeerd of het verschil maakt wie de game maakt>?
en nog ff die proxy. er mag geen proxy tussen zitten want dan werkt het niet meer.
blizzard heeft ooit eens een pogin gedaan , maar dit is niks geworden
Pagina: 1