Mooi kloten,
Ik zit hiero ook in Zutphen, is echt niet te geloven hoe vaak ie eruit ligt.
Sterkte ermee
Ik zit hiero ook in Zutphen, is echt niet te geloven hoe vaak ie eruit ligt.
Sterkte ermee
Nah.. misschien als de DHCP server niet werkt.. maar als je de DHCP server niet kan bereiken kun je meestal de rest van het internet ook niet bereiken.Op vrijdag 04 mei 2001 01:12 schreef PGL het volgende:
Hoi,
Wat bij mij hier in zutphen wel eens hielp is een vast IP nummer invullen.
Suc6
I want to live forever, so far.. so good.
Verwijderd
dat was inderdaad een groot probleem. dit gebeurde in Doetinchem ook. Ik werk bij de chello helpdesk en ik zal het een keer uitleggen (weetniet of dat al een keer gebeurt is).Op vrijdag 04 mei 2001 14:39 schreef Xanandu het volgende:
Ik hoorde wel zoiets vaags dat er een gast Zutphen een paar ip''s telkens blokeerden... maar dat vond ik een beetje een vaag verhaal.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Ok, tnx voor de info. Ik kijk het nogwel even aan.Op vrijdag 04 mei 2001 18:55 schreef HolyCrusader....:
[..]
...een heel verhaal