Toon posts:

[BC3] Chello Zutphen 3 keer per week plat. EN NU???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mooi kloten,

Ik zit hiero ook in Zutphen, is echt niet te geloven hoe vaak ie eruit ligt.

Sterkte ermee

• GijsbertatNL
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-08 02:45
Heb sinds Maart 2001 abbo op Chello in Zutphen. Was heel tevreden. In maart geen enkele keer eruit en lekker snel.
Mordax 190 kB/sec down en 16 kB/sec up.

Sinds 6 April heeft Chello bij mij er 7 avonden 100% uit gelegen, plus kleine onderbrekingen.
Wordt er nu echt heeeeeel ziek van :'( :'(
:( :( :(
Heb ik vanavond een DF LW Squad game (@NL = http://nl.squads.nl) ligt het er weer uit.

EN NU ? HELP. Hoe krijg ik Chello zover dat ze dit fixen.

HELP, wie heeft een idee? ?????
PLease???? :? :? :?

• GijsbertatNL
En ja ik bel elke keer dat ze er uit liggen.
Dus deze week drie keer.

(Thanks rjwonder ;)

Verwijderd

Hoi,

Wat bij mij hier in zutphen wel eens hielp is een vast IP nummer invullen.

Suc6

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 10:26
Op vrijdag 04 mei 2001 01:12 schreef PGL het volgende:
Hoi,

Wat bij mij hier in zutphen wel eens hielp is een vast IP nummer invullen.

Suc6
Nah.. misschien als de DHCP server niet werkt.. maar als je de DHCP server niet kan bereiken kun je meestal de rest van het internet ook niet bereiken.

Zutphen is gewoon een klote gebied, veel storingen en we weten hier op de HD bij GoT niet waarom..

I want to live forever, so far.. so good.

• GijsbertatNL
Hmmm, vanmiddag komt een monteur langs.
Mogelijk om de Lancity modem te vervangen? Ze hebben iig nog steeds geen signaal naar mijn modem vanuit UPC.

Hopelijk iemand met voldoende kennis die die de oorzaak kan vinden. Misschien gewoon brakke modem?

Ik laat jullie het vervolg nog wel weten.
Thanks for your comments.

En Warbringer: You''re a cool dude ;) ;)

Proxy tip is aardig. Keep it up! :7

Verwijderd

Ik woon ook in Zutphen en ik heb er ook last van :(:(.
Om het halfuur valt ICQ uit (last online/offline) en kan ik niet meer internetten. MSN werkt soms dan nog wel :?
En dan kan ook niet vernieuwen omdat ie de dhcp server niet kan vinden. (net als jullie)
Ik hoorde wel zoiets vaags dat er een gast Zutphen een paar ip''s telkens blokeerden... maar dat vond ik een beetje een vaag verhaal.

• wouzer
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Klagers, check mijn lijnmonitor statistieken (ps. als die het niet doet dan weet je hoe het staat met mijn verbinding!)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op vrijdag 04 mei 2001 14:39 schreef Xanandu het volgende:
Ik hoorde wel zoiets vaags dat er een gast Zutphen een paar ip''s telkens blokeerden... maar dat vond ik een beetje een vaag verhaal.
dat was inderdaad een groot probleem. dit gebeurde in Doetinchem ook. Ik werk bij de chello helpdesk en ik zal het een keer uitleggen (weetniet of dat al een keer gebeurt is).

Het is namelijk zo dat een groot deel van al onze gebruikers op een DHCP server inlogt om een IP te verkrijgen. met dit IP kan men gaan internetten. Het probleem is dat een bepaald persoon (die ook chello abonnee is) op een of andere manier een eigen DHCP server was gestart. op dat moment kon zijn netwerkje heerlijk internetten en viel half doetichem weg. men kreeg geen ip meer en deze dhcp server gooide alles door de war. pas toen deze server uit de lucht was kwam het internet weer goed toch gang. dit hebben wij ook heel even ervaren in Zutphen. UPC is nu haar servers zo aan het filteren dat dit niet meer kan gebeuren.

Ik hoop u zo voldoende ingelight te hebben.

a Holy Crusader, on a holy crusade,
working at Chello interrnet helpdesk.
all your internet are belong to us. ;)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• GijsbertatNL
Ok, ok, ok :D :D :D

Alle speculaties kunnen stoppen.
Hij doet het weer :) :) :)

Er was een splitter in de wijk-kast defect.
Nu vervangen en loopt weer als een trein.
Perfecte monteur.
Nog weer wat geleerd ook nog.

(Bedankt Henk)

En jullie allemaal bedankt voor medeleven en speculeren naar oplossingen.
Niemand had het goed :7 :7

Mijn gok met defecte modem zat in de buurt :) :)

Greetz Terminator@NL

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Heyyy, Terminator jij hier? lolz
Kill em all

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Op vrijdag 04 mei 2001 18:55 schreef HolyCrusader....:

[..]
...een heel verhaal
Ok, tnx voor de info. Ik kijk het nogwel even aan.
Pagina: 1