ik kan op mun telfort 3310 geen libertel meer zetten door handmatig te kiezen tussen netwerken, ik krijg tegenwoordig alleen libertel als ik helemaal geen bereik met telfrot heb terwijl ik eerst gewoon weken kon bellen met libertel erop.
Verwijderd
is toch veranderd sinds 1 mei??Op donderdag 03 mei 2001 16:53 schreef Sickness het volgende:
ik kan op mun telfort 3310 geen libertel meer zetten door handmatig te kiezen tussen netwerken, ik krijg tegenwoordig alleen libertel als ik helemaal geen bereik met telfrot heb terwijl ik eerst gewoon weken kon bellen met libertel erop.
YepOp donderdag 03 mei 2001 16:54 schreef mafiasven het volgende:
[..]
is toch veranderd sinds 1 mei??
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
nou ik heb er al een maand of zo last van en als ik ''automatisch netwerk zoeken'' doe dan gaat ie gewoon op libertel als ik geen bereik heb.
Er is sinds 1 mei niets veranderd, volgens mij. Het kan zijn dat er in je omgeving een Telfort-mast is geactiveerd, waarna men de Libertel-roaming voor de Libertel-masten in die omgeving uit heeft gezet.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Waar je nu vol bereik hebt met Telfort, kun je niet meer Libertel kiezen. Kan ik ook niet meer soms...
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
waar je geen telfort bereik hebt kun je nu ook geen libertel meer kiezen. 
klik hier voor het officiele telfort rampnieuws
klik hier voor het officiele telfort rampnieuws
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Pagina: 1