Asus K8V Deluxe / AMD 3000+ 64bit / Kingston 2x256 pc3200 / Ati Radeon 9700 Pro / IIyama 19" A902MT Vision Master Pro 451 / Maxtor 40Gb & Western Digital 80Gb / Lite-On 16x10x32 / SBLive 1024
LOF LOF ! Iemand gebruikt de search ! Inderdaad, Planet en XS4ALL zijn het best. Ikzelf neig naar XS4ALL, goede service en zeer betrouwbaar!
Hmm ik zou gaan voor Planet goeie ervaringen mee:)
Aleen ineens was mn wachtwoord veranderd:?, maar goed ff phonen naar de helpdesk en t werkte allemaal weer:)
En snel sja, best wel:)
Aleen ineens was mn wachtwoord veranderd:?, maar goed ff phonen naar de helpdesk en t werkte allemaal weer:)
En snel sja, best wel:)
Ik heb voor planet gekozen, omdat ik allemaal enge verhalen las over "1e t/m 7e fase" bij het aanvragen van adsl via het internet bij xs4all. Ik had het iedee dat het bij hun heel snel kon, maar dat het vaak een meer-maandenplan werd.
Volgens mij gaat ''t het snelst als je naar de primafoon gaat en het daar (via planet dus) aanvraagt.
Wij hadden het zo binnen 2/3 weken in huis, en werkend!
Verder is er volgens mij niet echt een groot snelheidsverschil waar te nemen.
Maarja, dat was toen... (februari)
Volgens mij gaat ''t het snelst als je naar de primafoon gaat en het daar (via planet dus) aanvraagt.
Wij hadden het zo binnen 2/3 weken in huis, en werkend!
Verder is er volgens mij niet echt een groot snelheidsverschil waar te nemen.
Maarja, dat was toen... (februari)
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Verwijderd
Officiel staat er zo''n 4 a 6 weken voor de aanvraag meeste van die tijd komt te liggen bij KPN. Aangezien zei de wijkcentrale moeten omzetten een lijn meting uitvoeren. De ip''s aanmaken en deze gegevens doorspelen naar de provider waarna de klant pas kan interneten.
ik zou voor xs4all kiezen.
Dat eerste t/m zevende stap ding is juist relaxed.
Kan je gelijk zien hoe lang het nog duurt etc.
En natuurlijk de uitstekende service en snelheid.
Dat eerste t/m zevende stap ding is juist relaxed.
Kan je gelijk zien hoe lang het nog duurt etc.
En natuurlijk de uitstekende service en snelheid.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Hoezo snelst? ADSL.. of nee .. Maxstream is toch altijd maximaal 64K? (tenzij je het plus pakket neemt.. die is 128K)
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
Verwijderd
Pcies, is geen kabel prov. Alle provs halen ong. dezelfde snelheden..Op vrijdag 04 mei 2001 23:54 schreef Janoz het volgende:
Hoezo snelst? ADSL.. of nee .. Maxstream is toch altijd maximaal 64K? (tenzij je het plus pakket neemt.. die is 128K)
Pagina: 1