[BC3] Waarom VPN bij mxstream

Pagina: 1
Acties:

• knutsel smurf
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-07 15:44

knutsel smurf

Grote Smurf zijn we er bijna ?

Topicstarter
Waarom heeft kpn samen met al haar internet providers nu weer een vpn adsl netwerk opgezet, ik schijt hier zo van want nu kan ik geen eigen VPn server opzetten. ik blijf dus zitten met mijn belachlijk hoge telefoon rekening :(

Wie helpt mij !!

Verwijderd

Met WIN2K kan je een VPN verbinding over een VPN verbinding maken, dus over Mxstream adsl...

• knutsel smurf

knutsel smurf

Topicstarter
het klopt dat je een vpn over een vpn kan maken maar dan kan je hem niet gebruiken met een andere vpn :) dus kom ik nog nergens :(

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

wat is VPN?

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11-2025
Op donderdag 03 mei 2001 23:37 schreef Metalium- het volgende:
wat is VPN?
Het betekent Virtual Private Networking, vraag me niet wat het is, maar het heeft wel iets met adsl van kpn te maken *D.

Kan je je probleem trouwens iets duidelijker omschrijven |:(

• knutsel smurf

knutsel smurf

Topicstarter
VPN staat idd voor virtueel privee netwerk

het probleem:

we hebben een database server met een database applicatie die we willen laten draaien over internet, om dat een beetje snel te laten doen hebben we met windows 2K een vpn server opgezet zodat we snel gebruik kunnen maken van de database verder zit er nog een firewall tussen die een verbinding heeft met het internet. dit gebuerd nu nog met een isdn router (werkt perfect) maar om de kosten te drukken willen we adsl. helaas i de enige leverancier hiervoor de KPN.

op het moment dat ik adsl installeer kan ik het ip pingen maar kan niet meer connecten met een vpn naar de firewall via ADSL. hoe kan het nu dat ik niet kan connecten ?

• Thunder
  • Niet online
Dat is nu toch niet meer zo?
Tenminste ik bel nu gelijk in bij mn provider (planet)

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:28
Op vrijdag 04 mei 2001 14:53 schreef Thunder het volgende:
Dat is nu toch niet meer zo?
Tenminste ik bel nu gelijk in bij mn provider (planet)
Ja maar je maakt nog wel gebruik van de VPN verbinding, hoewel het wel verbeterd is inmiddels(ietsje sneller).

Heb je geen beschikking over Cistron ADSL dan?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

Waarom neem je geen USB modem die heeft geen VPN adapter nodig :) Alleen de ethernet versie.

• qless
  • Laatst online: 23:56

qless

...vraag maar...

AAAAAAAAAAAAARHHHHHH
adsl - usb :r is een RAMP

Website
Drones: Air 3s, Mini 4 Pro, Avata 2
Camera's: Canon R6, Canon 5d2, Dji Osmo Action 4
Objectieven: 8 fisheye, 14f2.8, 24f2.8, 50f1.8, 135f2, 17-40f4, 24-105f4, 70-300f4-5.6, 150-600f5-6.3, 25f2.8-2.5x-5x

Verwijderd

Dat levert inderdaad de meeste problemen op ja....lol maareuh geen VPN daar ging het me ff om. USB modems zijn trouwens geDoomt om kapot te gaan ofzo. Ik krijg zovaak mensen aan de phone waarbij het internet niet werkt omdat de USB weer eens dood is. Tjsa schop ik ze weer naar KPN mogen ze weer een niewe modem sturen.
Pagina: 1