De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
shit he
ik ga ook wat vaker klagen (zie mijn nickname) ik wil ook wel 2 VVV bonnen.
en ik maar denken dat klagen helemaal geen zin had.
Verwijderd
a_casema_user_at_work_on_a_no_go_networkOp donderdag 03 mei 2001 14:32 schreef a_casema_user_at_work het volgende:
shit he
Op mijn werk heb ik gelukkig geen casema, alleen thuis ;(Op donderdag 03 mei 2001 16:07 schreef Kiekejan het volgende:
[..]
a_casema_user_at_work_on_a_no_go_network
Taaaa taa taa taaaa taa taa ta taaataaaaa.
Verwijderd
blehh ik heb ook casema, nu 14 maanden ongeveer en nix binnegehad (2201) hmzzz meppen die gaste
Verwijderd
Ik heb hier (Noordwijk) ook zo''n brief gehad. Alleen bij mij zat er maar één bon bij
Ze zijn wel heel blij om me als abonnee te hebben. D''as altijd leuk om te weten
Ze zijn wel heel blij om me als abonnee te hebben. D''as altijd leuk om te weten
Ik heb helemaal niks gehad:(
En ik zit al meer dan een jaar bij die elende.
Aan het begin heb ik veel geklaagt maar daar ben ik mee gestopt elke keer een kwartier aan de telefoon en heel m''n systeem van slag:( .
Maar vvv bon ho maar:'(
En ik zit al meer dan een jaar bij die elende.
Aan het begin heb ik veel geklaagt maar daar ben ik mee gestopt elke keer een kwartier aan de telefoon en heel m''n systeem van slag:( .
Maar vvv bon ho maar:'(
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Pagina: 1