...gamen blijft leuk...
Wellicht kan de Search uitkomst bieden
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Ik snap er ook helemaal niets meer van 
Eerst dreigen om domeinnaam weg te doen, voor $19,95 te koop (keb al 4x een aanbieding gehad
)
Dan weer domeinnaam behouden, maar POP/webmail pleite.
En nu weer dreigen dat hele domeinnaam weg gaat en nog ff een vaag mailtje sturen over de waarde van een domeinnaam
Ik hoop dus dat ze voorlopig zo doorgaan, zodat ik mijn domein iig nog ff gratiz heb
En als ze ermee kappen zullen ze heus wel de meeste domeinnamen weer vrijgeven, het kost toch anders bakken met geld??
Eerst dreigen om domeinnaam weg te doen, voor $19,95 te koop (keb al 4x een aanbieding gehad
En nu weer dreigen dat hele domeinnaam weg gaat en nog ff een vaag mailtje sturen over de waarde van een domeinnaam
Ik hoop dus dat ze voorlopig zo doorgaan, zodat ik mijn domein iig nog ff gratiz heb
En als ze ermee kappen zullen ze heus wel de meeste domeinnamen weer vrijgeven, het kost toch anders bakken met geld??
Ze zijn inderdaad erg vaag aan het doen daar. Maar om ze allemaal vrij te geven... Uiteindelijk wel natuurlijk, maar ze gaan ze eerst proberen te veilen. Het gratis aanbieden van die namen kost ook bakken met geld.Op donderdag 03 mei 2001 11:29 schreef CyBeRSPiN het volgende:
Ik snap er ook helemaal niets meer van
Eerst dreigen om domeinnaam weg te doen, voor $19,95 te koop (keb al 4x een aanbieding gehad)
Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?