• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-02 09:48

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Topicstarter
Hoi ik heb de volgende config analoge lijn. daarop zit zo''n dubbele telefoon stekker waarvan een tak naar de telefoon gaat en een nar het modem Als de kabel in het modem geprikt wordt zowle (line als phone) is de telefoon dood iemasnd suggestiest om dit op te lossen. en ik wil niet de telefoon door de modem lussen thx

• olafhartong
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 02-02 08:41

olafhartong

Erm...

is je splitter niet gewoon rot?
moet nl gewoon kunnen

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Topicstarter
nee heeft altijd gewerkt maar vroegr luste ik het modem door naar een ander modem

Verwijderd

als het geen KPN (ptt) toestel is kan de aansluitwaarde te hoog zijn, Philips toestellen hebben hier nogal eens last van
2 apparaten parallel en de telefoon doet niets meer, get yourself a ptt toestel bij wijze van test en je weet het zeker

Verwijderd

wat je ook kan proberen: zorg dat er van de vier maar twee draadjes zijn aangesloten inde wandcontactdoos. De bovenste twee, groen/blauw en rood/oranje..

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Topicstarter
Ik an wel ff een ander toestel er op zetten alleen hoe los ik het probleem daarna dan op

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Topicstarter
Was toch de splitter best vaag wanmt voodat ik mijn computer met het modem er achter vandaan halde werkte het wel maar ja thx guys
Pagina: 1