Toon posts:

[BC3] xs4all adsl kut ineens

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds 2 dagen echt een klote ping op verschillende cs servers. Nu had ik normaal op dit tijdstip (22.30) een ping van 40 a 60 op zvdk maar nu zit ik boven de 200 :(

Als ik ook www.xs4all.nl ping zit ik rond de 180 terwijl ik daar eerst 30 had! wtf is er aan de hand en ben ik de enige?

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-08 11:27

MeNTaL_TO

The future is not set

Ik had net via adsl/planet een ping van rond de 40, dus aan de adsl gedeelte ligt het niet, het kan zoveel verschillende oorzaken hebben, kan je iets meer vertellen?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Verwijderd

Jullie sub-script heeft dezelfde stijl humor, of jullie zijn kloon :)

Verwijderd

Topicstarter
zoals ik al zeg heb ik het pas sinds 2 dagen maar baal er nu al van.

k meer info dus:

adsl basic bij xs4all
ethernetmodem
paar 100 meter van centrale af (den haag centrum)
en uh dat was het belangrijkste denk ik

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 02 mei 2001 23:14 schreef mxstrAEm het volgende:
Jullie sub-script heeft dezelfde stijl humor, of jullie zijn kloon :)
klonen? sub script? waar heb je het over?

Verwijderd

Op woensdag 02 mei 2001 23:18 schreef SuB het volgende:

[..]

klonen? sub script? waar heb je het over?
huh? wat? he? :D hihi dit bedoelde ik:
suB> If u notice this notice u will notice that this notice is not worth noticing

SLaSH!> It''s wrong to kill people who kill people to tell killing people is wrong

Verwijderd

Topicstarter
:)

maar jij als mxstream fanaat zou het toch moeten weten :9

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:24

admiral866

The King Personality Disorder

heb je dan aleen op het genoemde tijdstip een klote ping, of heb je het echt de hele dag lang?

Verwijderd

Topicstarter
nu valt het wel weer mee maar heb hier gelezen dat ze een nieuwe gateway gaan installeren. Of zou dat niet voor mij van toepassing zijn aangezien ik in den haag woon.

Ik hoop dat dit het wel oplost..

• Kookie
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik heb ook de laatste dagen ''s avonds last van hoge pings bij UT.

Ik zit op de kabel. Eerst altijd prima maar nu dus shit. :'(

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op donderdag 03 mei 2001 14:34 schreef Kookie het volgende:
Ik heb ook de laatste dagen ''s avonds last van hoge pings bij UT.

Ik zit op de kabel. Eerst altijd prima maar nu dus shit. :'(
cable basic van wanadoo is pas erg. In UT samen met een wijkgenoot in een gamepoint server. ping altijd 3000+ :(

En als er dan 1tje zijn verbindding verbreekt schiet de ping naar 110 a 120. De beste ping die ik ooit gehad heb met casema is rond de 90.

Nu maar wachten tot ik ADSL heb, dan zal je me wel weer terugvinden hier, met klachten over die snelheden.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
ok blijkbaar heeft de nieuwe gateway geholpen want me ping is nu weer netjes 30ms :)
Pagina: 1