[BC3] Tekens S35i

Pagina: 1
Acties:

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:32

MaDLiVe

.-Observer-.

Topicstarter
ik ben op zoek naar dit | teken op de S35i van Siemens...hij moet er toch zitten??

| <--deze dus

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:32

MaDLiVe

.-Observer-.

Topicstarter
Iemand moet het weten :P

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• olafhartong
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 02-02 08:41

olafhartong

Erm...

blijkbaar niet ;)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
op mijn nokia 3310 kan ik hem ook niet vinden hoor :P

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

[patsermodus]

He, op de 9110 staat ie wel :9

[/patsermodus]

• BC3 Victim
mjah, op mijn andere foon (Nokia 9210, http://www.nokia.com/phones/9210/) staattie ook, maar hijs een beetje lomp, dus gebruik um bijna nooit *D

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Hoe is de 9210? Ik weet niet of je ervaring hebt met de 9110 ... is de 9210 stukken beter?
Bijvoorbeeld websites, nog steeds zelfde indeling?

• BC3 Victim
Dunno, het grappige is dat ik hem helemaal niet heb, maar dat ik jou patser-mode ff wilde overtreffen :D

Ik heb wel ervaringen met 9110, en aan de plaatjes op nokia.com te zien is er volgens mij wel wat verbeterd aan de 9210

Verwijderd

Hehe oke :)

Ik vind de 9110 nog niet zo super hoor, zo''n patser ben ik niet...dat ding weegt een half pond, zwart wit beeldscherm, websites zien er echt :( uit en het typt ook :(, het is handig voor 1 ding: mobiel e-mailen :)

En als je hem dichtklapt, believe me, je durft je er niet mee te vertonen :P

By the way: sorry MaDLiVe dat we afdwalen van de topic :*

• BC3 Victim
hoezo dwalen we af? tis best lekker weer geweest vandaag :)

Verwijderd

Wat wil je? De zon scheen :P

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op woensdag 02 mei 2001 22:18 schreef MaDLiVe het volgende:
ik ben op zoek naar dit | teken op de S35i van Siemens...hij moet er toch zitten??

| <--deze dus
Ik heb ff gekeken op mijn C35i, maar hij zit er dus echt niet op hier... Misschien kun je de kleine l of hoofdletter I als vervanging gebruiken?

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

Pagina: 1