{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Bijvoorbeeld websites, nog steeds zelfde indeling?
Ik heb wel ervaringen met 9110, en aan de plaatjes op nokia.com te zien is er volgens mij wel wat verbeterd aan de 9210
Verwijderd
Ik vind de 9110 nog niet zo super hoor, zo''n patser ben ik niet...dat ding weegt een half pond, zwart wit beeldscherm, websites zien er echt
En als je hem dichtklapt, believe me, je durft je er niet mee te vertonen
By the way: sorry MaDLiVe dat we afdwalen van de topic
Ik heb ff gekeken op mijn C35i, maar hij zit er dus echt niet op hier... Misschien kun je de kleine l of hoofdletter I als vervanging gebruiken?Op woensdag 02 mei 2001 22:18 schreef MaDLiVe het volgende:
ik ben op zoek naar dit | teken op de S35i van Siemens...hij moet er toch zitten??
| <--deze dus
Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?