[BC3] pay to surf, wie heeft hier ervaring mee?

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
wie heeft hier ervaring mee en hoeveel hebben jullie hiermee uitgekeerd gekregen?
als je kabel hebt kan je dan de computer de hele dag aanlaten staan? :9~

Dan wordt je :Z rijk *D

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Moet je hier iig. ff kijken: http://gathering.tweakers.net/forum/find

• olafhartong
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 02-02 08:41

olafhartong

Erm...

dat valt reuze mee bij een hoop moet je ook op de banners clicken en nu zijn ook daar wel cracks voor maar dan nog kijg je maar rond de $30 per maand dus echt RIJK word je er niet van hoor.....anders was de wereld al heel wat millionairs rijker ... Je bent niet de eerste (en vast ook niet de laatse ;) ) met dat idee

• Statix
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-08 22:19
Tis allemaal een pot nat. Ik was destijds ook nieuwsgierig ernaar, had toen iets van 200 ''referrals'' voor bepaid, je zou rijk worden enzo ..dat hele project is geflopt (zoals veeeele anderen) en heb er nooit meer van gehoord. Zou ook nog $150 krijgen van een paid2surf bedrijf, is ook nooit aangekomen, begin er niet aan zou ik dus zeggen

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op woensdag 02 mei 2001 22:13 schreef Bulldog het volgende:
Moet je hier iig. ff kijken: http://gathering.tweakers.net/forum/find
Das een leuke site, hoe werkt ie? >:)

Sorry, grapje :+

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Gewoon niet meer mee beginnen, tis de moeite niet meer ... En kabel of niet, online zijn is niet voldoende, je moet actief zijn. Bestaan wel programma''s om te cheaten, maar ik raad het je niet aan. Ik kan uren vertellen, maar heb geen zin, PTS s*ckt gewoon, alhoewel ik er een jaar ingezetn heb :)

Verwijderd

Bagger. Je window wordt kleiner, internetten gaat langzamer en die proggies die ik geprobeerd heb laten IE vastlopen.

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:24

admiral866

The King Personality Disorder

Pagina: 1