[BC3] operator logo probleem

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb een heel gek probleem met mijn Nokia 3310. Een vriend van mij heeft voomij met Logomanager een operator logo gemaakt. Die heeft hij met zijn datakabel naar mijn nokia gestuurd. Nu heeft hij dat logo naar mij gestuurd. Ik heb het ook ontvangen en er staat dan operator logo ontvangen. Dan kan je hem bekijken saven en weigeren. Ik heb hem bekeken, en zag er goed uit, toen heb ik save gedaan. En dan geeft hij aan operator logo saved. Maar kan kijk ik in mijn scherm, maar mijn standaard logo staat er dan weer. Heel vreemd dus. Maar ik had eerst al een ander logo, maar die is ook verdwenen, heb nu dus weer de standaard van de provider. Hoe kan ik die fixen??

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• olafhartong
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 02-02 08:41

olafhartong

Erm...

je vriend heeft waarschijnlijk een andere telecom provider en het logo in zijn telefoon is daaraan gekopppeld dus bij jou ook als hij het naar jou heeft gestuurt ;)

• BC3 Victim
oja dat is het probleem. Ik woon in spanje en heb movistar als provider en hij woont in holland. Maar hoe kunnen we dit probleem oplossen?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• olafhartong

olafhartong

Erm...

een data kabel aan je gsm hangen of er 1 via internet naar je mobieltje laten versturen

helaas

• BC3 Victim
kut man! Dat gaat dus niet! Thx anyway!

• olafhartong

olafhartong

Erm...

NP man

edit:

Ohja vergeten met Smart SMS kun je ook operator logo''s versturen werkt gewoon met je modem dan kun je het zelf

• BC3 Victim
Moet je dan niet een analoge modum hebben? ik heb isdn. En waar download je dat?

• BC3 Victim
Kan iemand antwoord geen op mijn laaste vraag?

Pagina: 1