• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Kan iemand mij vertellen of het mogelijk is om in te bellen via mijn T28s? Wat heb ik daar eventueel voor nodig?

Wegens een verhuizing kan ik namelijk gedurende 2 maanden niet over een vaste telefoon-aansluiting beschikken. En ik ben afhankelijk van e-mail, daarnaast zou ik het erg handig vinden als ik kan blijven telebankieren.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

een internetcafe of iets dergelijks is toch ook een optie??

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op woensdag 02 mei 2001 12:37 schreef mafiasven het volgende:
een internetcafe of iets dergelijks is toch ook een optie??
Geen internetcafe in de buurt. Mijn computer gebruik ik trouwens voor m''n werk, dus ik wil er ook graag e-mail op blijven regelen zodat ik voor mijn werk op één plek terecht kan.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Ja hoor, ga jij maar lekker telebankieren in een internetcafe |:(

Verwijderd

Op woensdag 02 mei 2001 13:13 schreef ImaStar het volgende:
Ja hoor, ga jij maar lekker telebankieren in een internetcafe |:(
ooit gehoord van spaarbeleg ofzo |:( back to you :)

Verwijderd

Op woensdag 02 mei 2001 13:22 schreef mafiasven het volgende:
ooit gehoord van spaarbeleg ofzo |:( back to you :)
Ja, en :? Voor telebankieren moet je inloggen. Niet zo fijn om privacy gegevens in een internetcafe achter te laten. Back again ;)

Verwijderd

Op donderdag 03 mei 2001 10:47 schreef ImaStar het volgende:

[..]

Ja, en :? Voor telebankieren moet je inloggen. Niet zo fijn om privacy gegevens in een internetcafe achter te laten. Back again ;)
ja wat ga jij dan bij een internetcafe doen? je moet bij meerdere dingen wel inloggen.. je moet ook niet save password aanvinken |:(

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-02 20:18
Op donderdag 03 mei 2001 10:47 schreef ImaStar het volgende:

[..]

Ooit van SSL verbindingen gehoord?? die worden niet gecached; niet lokaal en ook niet op de proxy... telebankieren van de Rabo in een internetcafe is geen enkel problee; vaak zat gedaan.. ook op vakantie..

Pvouput live

Verwijderd

Ik zal nooit in een internetcafe gaan telebankieren. Je bent erg naief als je denkt dat SSL verbindingen veilig zijn. |:( Ze zijn veilig voor zover ze veilig kunnen zijn. Afgezien van het feit dat iemand over je rug mee kan kijken, kan iemand ook op die PC allerlei software installeren.

• MrZed
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-11-2020

MrZed

aka Bumble

Maar hier helpen we die arme jongen/Skill(;)) geen steek mee! :P

EDIT: naampje toegevoegd.

nog steeds een nickchange

Verwijderd

Op woensdag 02 mei 2001 12:23 schreef skill het volgende:
Kan iemand mij vertellen of het mogelijk is om in te bellen via mijn T28s? Wat heb ik daar eventueel voor nodig?
Ik denk dat je dan een DI 28 erbij zal moeten kopen, en dan met een infra rood moden zal moeten connecten :?

http://mobile.ericsson.com/t28/40/access/mobile/index.html

Verwijderd

Ooit gehoord van het gebruik maken van homenet?? |:(

Calculator misschien? Nooit van gehoord...jammer...zit je bij de verkeerde bank :P

Verwijderd

Heren, Heren....

om te telebankieren moet je toch ook de software op de desbetreffende pc installeren?! |:(

Verwijderd

Op donderdag 03 mei 2001 15:19 schreef qball het volgende:

[..]

Ik denk dat je dan een DI 28 erbij zal moeten kopen, en dan met een infra rood moden zal moeten connecten :?

http://mobile.ericsson.com/t28/40/access/mobile/index.html
Kun je beter een datakabel nemen is goedkoper en werkt beter.

Verwijderd

Ik heb een T28s, kan ik met zo''n datakabel met m''n laptop internetten via m''n T28s?

Wat voor interface heeft die kabel: serieel, USB???

Wat kost zo''n ding en waar?
Pagina: 1