De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Geen internetcafe in de buurt. Mijn computer gebruik ik trouwens voor m''n werk, dus ik wil er ook graag e-mail op blijven regelen zodat ik voor mijn werk op één plek terecht kan.Op woensdag 02 mei 2001 12:37 schreef mafiasven het volgende:
een internetcafe of iets dergelijks is toch ook een optie??
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
ooit gehoord van spaarbeleg ofzoOp woensdag 02 mei 2001 13:13 schreef ImaStar het volgende:
Ja hoor, ga jij maar lekker telebankieren in een internetcafe
Verwijderd
Ja, enOp woensdag 02 mei 2001 13:22 schreef mafiasven het volgende:
ooit gehoord van spaarbeleg ofzoback to you
Verwijderd
ja wat ga jij dan bij een internetcafe doen? je moet bij meerdere dingen wel inloggen.. je moet ook niet save password aanvinkenOp donderdag 03 mei 2001 10:47 schreef ImaStar het volgende:
[..]
Ja, enVoor telebankieren moet je inloggen. Niet zo fijn om privacy gegevens in een internetcafe achter te laten. Back again
Ooit van SSL verbindingen gehoord?? die worden niet gecached; niet lokaal en ook niet op de proxy... telebankieren van de Rabo in een internetcafe is geen enkel problee; vaak zat gedaan.. ook op vakantie..Op donderdag 03 mei 2001 10:47 schreef ImaStar het volgende:
[..]
Ja, enVoor telebankieren moet je inloggen. Niet zo fijn om privacy gegevens in een internetcafe achter te laten. Back again
Verwijderd
EDIT: naampje toegevoegd.
nog steeds een nickchange
Verwijderd
Ik denk dat je dan een DI 28 erbij zal moeten kopen, en dan met een infra rood moden zal moeten connectenOp woensdag 02 mei 2001 12:23 schreef skill het volgende:
Kan iemand mij vertellen of het mogelijk is om in te bellen via mijn T28s? Wat heb ik daar eventueel voor nodig?
http://mobile.ericsson.com/t28/40/access/mobile/index.html
Verwijderd
Calculator misschien? Nooit van gehoord...jammer...zit je bij de verkeerde bank
Verwijderd
om te telebankieren moet je toch ook de software op de desbetreffende pc installeren?!
Verwijderd
Kun je beter een datakabel nemen is goedkoper en werkt beter.Op donderdag 03 mei 2001 15:19 schreef qball het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan een DI 28 erbij zal moeten kopen, en dan met een infra rood moden zal moeten connecten
http://mobile.ericsson.com/t28/40/access/mobile/index.html
Verwijderd
Wat voor interface heeft die kabel: serieel, USB???
Wat kost zo''n ding en waar?