Nu je meestal wilt chatten met vrienden in je omgeving, die uiteraard bij dezelfde ISP zitten, vroeg ik me af of er programma''s bestaan die een directe verbinding tot stand brengen, dus niet via een server, om te chatten met ya own voice.
Ik geloof dat dat met MSN Messenger wel kan. Die instant messages gaan wel via een server, maar voor die voice chats en file transfers wordt er een directe verbinding gemaakt geloof ik.
Anders biedt ICQ misschien uitkomst, maar daar ken ik de werking niet precies van...
Of je belt elkaar via www.ritstele.com. (Om de 10 minuten opnieuw bellen
.)
Anders biedt ICQ misschien uitkomst, maar daar ken ik de werking niet precies van...
Of je belt elkaar via www.ritstele.com. (Om de 10 minuten opnieuw bellen
Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?
Ja zijn er wel maar al sla je me dood hoe ze hetuh
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Misschien is MSN een optie inderdaad, gebruik zelf icq, daarmee kan je alleen pre-recorden en dan versturen, live chatten gaat helaas nietOp woensdag 02 mei 2001 14:15 schreef AtHomer het volgende:
Ik geloof dat dat met MSN Messenger wel kan. Die instant messages gaan wel via een server, maar voor die voice chats en file transfers wordt er een directe verbinding gemaakt geloof ik.
Of je belt elkaar via www.ritstele.com. (Om de 10 minuten opnieuw bellen.)
Ik heb wel een ander proggie gebruikt, kreeg ik iemand uit Canada aan de lijn
was wel funny, proggie werkte wel goed, helaas was geluidskwaliteit niet zo optimaal.
Live chatten gaat wel hor bij ICQ2000b!!
Heet een PC to PC call..
Ik gebruik het hier alleen niet voor omdat de mic constant "open blijft staan".
Wat ik wel gebruik is RogerWilco. 1 iemand start dan een server en de rest logt bij diegene in. Je kan dit ook via ICQ starten. Bij roger wilco heb je gewoon een send knop (F12) die je ingedrukt moet houden tijdens het lullen. Lekker simpel..
Ook
Heet een PC to PC call..
Ik gebruik het hier alleen niet voor omdat de mic constant "open blijft staan".
Wat ik wel gebruik is RogerWilco. 1 iemand start dan een server en de rest logt bij diegene in. Je kan dit ook via ICQ starten. Bij roger wilco heb je gewoon een send knop (F12) die je ingedrukt moet houden tijdens het lullen. Lekker simpel..
Ook
Wees consequent, maar niet altijd
Kwaliteit van RW is niet erg goed. Volgens mij is www.teamsound.com beter.
All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.
bedankt!Op woensdag 02 mei 2001 22:21 schreef Gallus het volgende:
Kwaliteit van RW is niet erg goed. Volgens mij is www.teamsound.com beter.
op www.download.com staan wat freeware proggies ...moet je maar even proberen welke bij jou het beste werkt ... ik heb met sommigen wel goeder ervaring...(ben alleen de namen kwijt
)
Wees consequent, maar niet altijd
Battlcom is the best.
Wij gebruiken het voor Online Voice over IP bij Gamen in Squad based Delta Force Land Warrior.
Beste kwaliteit. Minste bandbreedte.
Use it.
P.S. Ritstele.com krijg ik niet aan de praat ??
Connecting p..... ??
Wij gebruiken het voor Online Voice over IP bij Gamen in Squad based Delta Force Land Warrior.
Beste kwaliteit. Minste bandbreedte.
Use it.
Connecting p..... ??
Ik heb ritsele niet getest...bovendien wil ik juist dat er zoveel mogelijk bandbreedte wordt gebruikt, hoe meer dataverkeer, hoe beter de gesprekskwaliteit, maar wat je zegt kan wel handig zijn idd als je geen bandbreedte over hebt.Op donderdag 03 mei 2001 21:37 schreef X.Terminator het volgende:
[..]
Minste bandbreedte.
Use it.
Connecting p..... ??
Hier geen problemen met bandbreedte dus vandaar
Batllecom kun je ook instellen op zeer hoge digitaal telefoon kwaliteit voor maximale bandbreedte!!!
Nog nooit geprobeerd, maar standaard delta compressie is al zeer goed.
Nog nooit geprobeerd, maar standaard delta compressie is al zeer goed.
Waarom is er op de website van Battlecom een serverlist beschikbaar? Loopt het verkeer via een server soms?
via MSN werkt het goed
Pagina: 1