De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
ik ben vandaag 3 keer op mijn site geweest en ik kijk bij de teller zie ik dat ik 3 keer geweest ben!
maar ik wil niet dat hij iedereen tel ik wil dat hij uniek telt! want soms kom ik er wel 5 keer (anders krijg ik eigenlijk geen goed beeld van hoeveel bezoekers we nou eigenlijk krijgen snappie!?
hoop dat er een optie is om het uit te zetten of een truckie!
alvast bedankt!
maar ik wil niet dat hij iedereen tel ik wil dat hij uniek telt! want soms kom ik er wel 5 keer (anders krijg ik eigenlijk geen goed beeld van hoeveel bezoekers we nou eigenlijk krijgen snappie!?
hoop dat er een optie is om het uit te zetten of een truckie!
alvast bedankt!
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Dat probleem heb ik ook sinds die nieuwe versie van nedstat actief is.
Elk bezoek aan een site van mij dooe mezelf, wordt gezien als een uniek bezoek. Ik heb geen idee of je dit uit kan zetten; het lijkt meer op een ''bug'' in nedstat.
|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Verwijderd
Gebruik een teller van www.braveheart.com. Die doen het wel goed (en je kunt er een wachtwoord op zetten).
het beste kan je een teller van stats4all nemen, die telt hits en visitors, dus aantal visits en aantal bezoekers wordt zo gescheiden