Toon posts:

[BC3] kan niet inbellen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik met externe toegang in probeer te bellen dan gaat eerst de muis en het zandlopertje flippen om en om heel snel als ik dan ctrl-alt-del doe (de meest versleten toets op mijn toetsenbord) dan zie ik dat msgsrv32 niet reageerd als ik deze dan afsluit kan ik gewoon inbellen maar de pc is niet van mij en de foutmelding moet eruit

wie is slim en maakt kans op een geheel onverzorgde voetreis naar afrika (exclusief voedsel) :)

• juanp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 20:35
gratis een geheel onverzorgde voetreis
ok jammer had ik graag willen doen maar ik weet het niet ik ben niet zo slimm ;)

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-06 13:42
Heb je al geprobeerd windows er overheen te gooien?

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Je kunt proberen om uit te vinden wat voor programma dat is en het gewoon niet meer te laten starten als Windows start.

Je kunt ook kijken of ie in de lijst van ''opstarten'' staat als je bij Start -> Uitvoeren ''msconfig'' intypt. (Win 98 of hoger.)

Als ie daar staat kun je hem gewoon uitvinken :).

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

Verwijderd

Als je muis gaat flippen op het moment dat je gaat inbellen, lijkt het me eerder een IRQ conflict tussen muis en modem. Kun je krijgen als de muis en modem op bepaalde COM poort zit (vaak modem op COM3 en muis op COM1) Misschien is dat het probleem... Moet je maar eens onder diagnostische gegevens onder modems en onder apparaatbeheer ff kijken of er een conflict in de irq is.