Toon posts:

I.p.v. shutdown, reboot windows98, lekker vaaaaggggg.........

Pagina: 1
Acties:
  • 196 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Dit is echt te vaag voor woorden. Als ik mijn computer wil afsluiten en uitdoen, reboot ie bij optie <computer uitschakelen> :(, hebben meer mensen dit probleem?? Please help, want het is super irritant :(
Bvd.

Greetz,

Myst_

• Neelix
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 24-03 11:03
Al eens geprobeerd je advanced power management te disablen bij de device manager van winblows ?

Dat heeft bij een vriendin van mij geholpen...

Don't worry, it's all just 1's and 0's.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, dat heb ik altijd, ik vind het vervelend als mijn computer steeds op standby/ screensaver springt terwijl ik even drinken aan het halen ben.
Ik hoop echt dat iemand weet hoe ik dit het beste kan oplossen, want ik heb bijna 3 gig aan programma's erop staan en mijn Windhoos loopt, behalve dit probleem als een treintje.
Jullie snappen dat ik door deze storende factor geen zin heb om weer een paar uur bezig te zijn met installeren en optimaliseren.

Greetz,

Myst_

Verwijderd

Mickey schoft heeft een supplemental shutdown fix op de site staan.

Al eens geprobeerd?

• -=Arjan=-
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-05 18:37
Voeg de volgende tekenreekswaarde toe aan sleutel HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Winlogon

PowerDownAfterShutdown "1"

En je kunt weer shutdown doen :)

-=Arjan=-

I think there is a world market for maybe five computers ... six tops. Thomas Watson, chairman IBM, 1943

Verwijderd

Topicstarter
Thanks Arjan, ik ga het gelijk proberen.
Ik hoop dat het lukt, als het lukt is Myst_ weer een happy man :) :)

Greetz,

Myst_

P.s. Ik heb weinig tot geen verstand van registers, maar weet je waar ik het logonscherm van win98 waar je je passwoord moet intypen kan disablen?? B.v.d.

• zomertje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-02 12:22

zomertje

Barisax knorretje

myst: dat hoeft niet via t register:

start - instellingen - configuratiescherm - beveiliging

kies windoos wachtwoord wijzigen
vul als nieuw ww niks in, na reboot kun je bij wachtwoor ook niks invullen. na 2e reboot zou er dan geen inlogschermpje meer moeten komen.

Ik heb dit niet getest dus als ik t mis heb verbeter me even svp....

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun

• -=Arjan=-
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-05 18:37
Zomer, klopt inderdaad, maar Windows heeft de vreemde gewoonte zo af en toe weer om die login te vragen.

Als je uit HKEY_LOCAL_MACHINE\Network\Logon
de sleutel PrimaryProvider verwijderd komt ie niet zomaar weer terug :)

-=Arjan=-

I think there is a world market for maybe five computers ... six tops. Thomas Watson, chairman IBM, 1943

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het probleempje al gevonden en meteen ook genuked :) Het was die klote WinBoost2000Gold :( Wat een sch%#%tprogramma!
:( Gelukkig had ik nog een image file van de laatst goed draaiende config. dus ik was weer happy :) Winboost2000Gold = SuckieSuckie
Ik was toch te koppig om dit programma uit te proberen, silly me!

Greetz,

Myst_

Verwijderd

Nou je het zegt...ik had die Winboost 2000 er ook opstaan, en hetzelfde probleem gekregen (want ik had de Shutdown Supplement al gedownload). Nu is Winboost 2000 weg, en hij sluit ook weer af...kewl :)

• Canis Lupus
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:52

Canis Lupus

Vosbot

Jeetje, ik heb precies hetzelfde probleem en gisten WinBoost 2001 gold geïnstalleerd. Ik zat al te zoeken naar een optie uit dat programma die ervoor zorgde dat hij steeds rebootte.

Maar met behulp van jullie tips :) ga in onmiddelijk die zooi eraf gooien! Thnx!

CD's&LP's - Last.fm - About me - PSN&Xbox: CanisLupusNL

Verwijderd

F*CK! Heb precies hetzelfde probleem, na installatie van winboost! Heb het eraf geflikkerd maar nog steeds reboot bij shutdown. Dat register aanpassen werkt???

• Canis Lupus

Canis Lupus

Vosbot

Ik heb het probleem dus ook nog steeds. :r

Ga nu effe register edit proberen.

:( Kl*tezooi! :(

• Canis Lupus

Canis Lupus

Vosbot

Op vrijdag 10 maart 2000 10:30 schreef -=Arjan=- het volgende:
Voeg de volgende tekenreekswaarde toe aan sleutel HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Winlogon

PowerDownAfterShutdown "1"
Dit werkt bij mij dus niet. Ik begin er langzamerhand echt van te balen. :(

Iemand nog suggesties? :?

• Canis Lupus

Canis Lupus

Vosbot

Nou eindelijk dus de oplossing gevonden. Gewoon de shutdown fix van MS gedownload, en toen deed ie het gelijk. :)

Pagina: 1