[BC3] Kan sonera mijn server zien???

Pagina: 1
Acties:

• Red Cell
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:46
Ik heb nu sinds een paar dagen een nt servertje staan met 3 pc''s erachter.
Mijn vraag is of sonera kan zien dat ik een nt server (met m$ proxy server 2.0)draai (wat dus officieel niet mag.) Ik heb altijd al wel een redelijk grote datastream gehad en de server staat niet 24/7 aan (pa gaat anders gek wanneer de stroomrekening komt) Dus moet ik nog iets doen om te voorkomen dat ik gesnaait word of heb ik niks om over zorgen te maken.

The mystery of life isn't a problem to solve, but a reality to experience. A process that cannot be understood by stopping it. We must move with the flow of the process. We must join it. We must flow with it. - Jamis

Verwijderd

Ze kunnen het - meen ik - niet zien, maar ze doen er toch helemaal niets aan.
Maak je geen zorgen :)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
als ze poortscans uitvoeren zien ze het.
je kan met een proggie kijken of ze dat doen
ik weet niet welke

als ze je pakken ben je niet gelijk de lul, je krijgt eerst een waarschuwing! Hoeveel weet ik niet

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Op dinsdag 01 mei 2001 21:30 schreef rjwonder2000 het volgende:
als ze poortscans uitvoeren zien ze het.
Heb je het verhaal ook gelezen of alleen de titel?
Het gaat om een proxy, niet om een webserver ofzo

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
nee, inderdaad niet gelezen, sorry!
proxy kunnen ze volgens mij niet zien.
Als ze dat kunnen zien dan kunnen ze je hele hardeschijf bekijken! Dat mag niet:( , inbreuk op privecy :7

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Dat is best te zien... het is alleen de vraag hoe ver sonera gaat met data analyseren (al neem je NAT, dat is ook, weliswaar wat lastig, te traceren).
Op dinsdag 01 mei 2001 22:11 schreef rjwonder2000 het volgende:
Als ze dat kunnen zien dan kunnen ze je hele hardeschijf bekijken!
Dan heb je je proxyserver wel HEEL bouterig geconfigged als dat kan... :?

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

• Red Cell
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:46
Ok thanks voor de antwoorden...

The mystery of life isn't a problem to solve, but a reality to experience. A process that cannot be understood by stopping it. We must move with the flow of the process. We must join it. We must flow with it. - Jamis

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Zo lang je niet al teveel dataverkeer genereert zullen ze geen waarschuwing geven.

DIT IS MIJN WEBSITE

Pagina: 1