Toon posts:

[BC3] Chello?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Iets vaags: als ik iets download, en ik onderbreek het en doe vervolgens recht klikken --> doel opslaan als, dan gaat mijn downloadsnelheid omhoog. Niet zo''n beetje, maar opeens haal ik de megabyte per seconde. Dit houdt hij niet zo lang vol, maar doe ik hetzelfde trucje weer (Doel opslaan als), dan gaat hij verder met het downloaden op weer een belachelijk hoge snelheid. Hoe in vredesnaam komt dit?
Afbeeldingslocatie: http://forum.powerweb.nl/messages/14407/35954.jpg
:?

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
''Cache'' is the magic word.

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Topicstarter
Jawel, maar hij houdt het ook errug lang vol. Hij blijft vaak steken rond de 400 kb/sec gedurende de hele download, en dat is niet echt helemaal des chello''s, toch?

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 10:26
Als je een bestand voor de helft download, je onderbreekt dan, en je doet dan weer opnieuw beginnen dan haalt hij het eerste gedeelte meteen van je harde schijf af. Dat is dus het gedeelte dat al gedownload is.. en van HD naar HD kopieren gaat flink snel.

Chello max download is 160 kb/sec en niet meer..

I want to live forever, so far.. so good.

Verwijderd

Op dinsdag 01 mei 2001 10:10 schreef Warbringer het volgende:
Chello max download is 160 kb/sec en niet meer..
187,5 kb/s toch :?

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-07 16:25

Ook

Yes I can!

Als je een DUmetertje laat meelopen dan zul je ook zien dat je snelheid nooit boven 1.5Mbit (187,5 KB/s dus) uitkomt...
Die windows progress meters en snelheids/tijds berekeningen zijn over het algemeen nou niet echt betrouwbaar..

Ook

Wees consequent, maar niet altijd

Pagina: 1