[BC3] al die internet boosters is dat bullsh*t of ....

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
werkt het ook echt

ik heb het sonera quicknet profit pakket en mijn hoogste snelhei is 7,5 ofzo

kan ik dat boosten?

met wat?

en wie heeft hier ook ervaring mee?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
niemand die ze ooit geprobeert heeft?

maar kan ik met het profit pakket wel hoger??

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
:( Niet irri gaan doen, dat vindt Havana niet leuk.

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Volgens mij kun je alleen je snelheid optimaliseren, door met een download manager een bestand in meerdere stukken te halen.

Als een download bijv. met 3 kb/s loopt en je maximum downstream ligt hoger, dan kun je een bestand in tweeën opsplitsen, zodat je 2 streams van 3, dus 6 kb/s haalt.

In de praktijk zal zoiets niet verdubbelen, maar het kan wel sneller worden.

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Sja die download managers werken maar matigjes IMO. Wachten is the magic word :(

DIT IS MIJN WEBSITE

• BC3 Victim
Kabel internet is the magick word!!!

• RealCato
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-06-2025
DAP werkt, maar gewoon omdat hij files download in stukken en van verschillende servers tegelijk, hij gebruikt dus je downstream zo optimaal mogelijk (als je dus al je max. downstream hebt bereikt dan kan DAP niks voor je doen).
Bovendien werkt dit soort progjes beter als je kabel hebt omdat dan vaker niet je eigen downstream de bottleneck is maar de server, terwijl je met telefoonlijn sneller zelf de bottleneck bent.

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-08 09:53
Het werkt in zoverre dat het de ideale instelling neemt voor een modem ( onder win 98/me), met kabel werkt het niet, maar ja ook niet nodig. Ik gebruik internetboost en werkt in iedergeval niet tegen

no comment

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Op dinsdag 01 mei 2001 13:14 schreef SAiKo-1782 het volgende:
Kabel internet is the magick word!!!
Moet je niet (net zoals ik) in een Casema-gebied wonen :'(

Verwijderd

Download Accelerator Plus werkt wel degelijk.
De truc is het veelvuldig inloggen op een server waardoor je een groter bandbreedte tot je beschikking krijgt

Aan de andere kant heb je als kabel-klant de beschikking over een bandbreedte van
60k/sec, die niet altijd benut wordt. Bij het downloaden van meerdere pakketjes krijg je elke keer de download-speed die je zou hebben bij het downloaden van het volledige pakket in 1 keer.

Stel je download met 10 kb/sec
Met Dap wordt je snelheid met drie pakketjes (het bestand dat je download is dus verdeeld in drie stukken) 3 x 10 kb/sec, 300% dus zoals de makers van beweren.

Helaas heb je nog te maken met packetloss, dus reken maar op een versnelling van 200%

Duidelijk? :P
Pagina: 1