Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[BC3] Genie sms dienst waardeloos

Pagina: 1
Acties:

• coldasice
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:18
Ik ben geabonneerd (geweest) op genie g-info??? Tot vandaag....sjonge sjonge...
ik was gisteren naar Massiv geweest en daarna in de auto blijven pitten....werd ik vanmorgen wakker om 12:30 met een bericht van genie dat Schumacher de GP van BArcelona had gewonnen. Om 16:00 kreeg ik de volledige uitslag.....dan vraag je je af wat je er werkelijk nog aan hebt.....met voetbal uitslagen niet anders en om 4 uur smiddags het weer van die dag krijgen dat wil je ook niet......zeg maar dag met het handje tegen genie

• dinges
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
bij mij komt het meestal wel op tijd aan :)

PSN: Houtvlot

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Verkeerd forum. -> IT.

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
>> [url="/listtopics.php/4"]Internet & Telefonie[/url]
>> Done :)

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Het is inderdaad supertraag de laatste tijd. Bij mij tenminste wel, terwijl het eerst juist supersnel was :?

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik krijg alle SMS-jes van Genie tegenwoordig een dag te laat. :( Ik ga me ook maar eens uitschrijven.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ja inderdaad ik kreeg vandaag 3x het weer en 4x een bericht dat er rellen waren uitgebroken in (mijn buur dorp) Genemuiden met koninginnen dag...! Ja wat heb je er aan? Helemaal geen donder..... als het nou eens optijd zou komen ipv dat koffietijd al eerder is met die topics...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

ja ik vind de sms dienst van genie ook steeds minder worden. vroeger kreeg ik ze nog wel redelijk op tijd maar nu steeds een dag of soms wel 2 dagen te laat. Ik heb soms ook dat ik hetzelfde bericht vaker dan 1 keer ontvang, iemand anders hier ook last van?

Verwijderd

Ik en mijn klasgenoot "bestelden" een ringtone, vervolgens werden we opgebeld door Genie :? :? |:( |:(

De volgende dag, ''was bijna 20 uur later, kregen we alle drie de ringtones binnen :9

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op dinsdag 01 mei 2001 13:43 schreef Hydrogen het volgende:
Ik heb soms ook dat ik hetzelfde bericht vaker dan 1 keer ontvang, iemand anders hier ook last van?
Ik kreeg wel eens hetzelfde bericht, maar dan net iets anders omschreven (nieuws). Dat was echt irritant :(.

Daarom heb ik het gewoon opgezegd :).

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

Pagina: 1