Uit de search kwam niks nuttigs dus vraag ik het even:
Ik woon in België en gebruik een Belgacom ISN Twin aansluiting voor mijn telefoontoestellen en fax. Daarnaast gebruik ik ADSL voor internet. Er zijn 3 telefoonnrs (MSNs) gekoppeld aan de ISDN Twin.
Welke telefooncentrale raden jullie aan zoat je volgende zaken kan doen:
- Bij eender welk telnr (vd 3) iemand op hold plaatsen met muziekje
- Deurtelefoon aansluiten
- Doorschakelen intern naar ander toestel
- Intern gratis bellen
- Op één bepaald nr (werktel.) buiten de kantooruren automatisch een "bedrijf gesloten" boodschap laten spelen
- ...
Moet de centrale voor of na de Twin geplaatst worden?
Bij Belgacom raden ze me een centrale van ongeveer 100.000 BF (5.000 NLG) aan, en dat is me uiteraard veel te duur.
Heeft iemand hier ervaring met dergelijke zaken, of kan iemand me een bepaald merk / type van betaalbare telcentrale aanbevelen die op z''n minst bovenstaande functies heeft?
Ik woon in België en gebruik een Belgacom ISN Twin aansluiting voor mijn telefoontoestellen en fax. Daarnaast gebruik ik ADSL voor internet. Er zijn 3 telefoonnrs (MSNs) gekoppeld aan de ISDN Twin.
Welke telefooncentrale raden jullie aan zoat je volgende zaken kan doen:
- Bij eender welk telnr (vd 3) iemand op hold plaatsen met muziekje
- Deurtelefoon aansluiten
- Doorschakelen intern naar ander toestel
- Intern gratis bellen
- Op één bepaald nr (werktel.) buiten de kantooruren automatisch een "bedrijf gesloten" boodschap laten spelen
- ...
Moet de centrale voor of na de Twin geplaatst worden?
Bij Belgacom raden ze me een centrale van ongeveer 100.000 BF (5.000 NLG) aan, en dat is me uiteraard veel te duur.
Heeft iemand hier ervaring met dergelijke zaken, of kan iemand me een bepaald merk / type van betaalbare telcentrale aanbevelen die op z''n minst bovenstaande functies heeft?