De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
7 kb is mijn topsnelheid!
en als ik upload gaat het nog trager!
snappie!?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Nee je kan het niet uitzetten, erg irritant maar het is niet anders.
maar het is wel een knetter programma hoor! ik zweer het! eerst was winMX mijn favo maar edonkey is ook zeer goed voor divX dus......
maar is er misschien niemand die er zelf iets voor kan knutselen?
je maak een direcrory met newdownload
en die share je dan alleen en daar download je alleen naar toe
al ben je klaar met downloaden
dan verplaats je wat er in die map staat naar de map die je wil hebben en je delete dan alles in die map
AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0
Verwijderd
iemand iets anders? als er voor alles cracks en progs gemaakt kan worden dan kan dat toch ook hiervoor?