[BC3] eDonkey2000 truckjes?

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
is er een optie om uploaden uit te zetten?

ik kan het nog niet! ik kan hem minimaal op 1 zetten! dus dan heb ik er ook weinig last van maar toch!

weet iemand dit?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Lekker sociaal, zeg.

• BC3 Victim
maarja dat zou jij ook doen als je het slowenera quicknot prfot pakket had!

7 kb is mijn topsnelheid!
en als ik upload gaat het nog trager!

snappie!?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Had die vraag laatst ook al gesteld, ik heb ook Sonera en heb het zelfde probleem dat je download dan heel erg laag wordt. 10 KB i.p.v 60 KB.
Nee je kan het niet uitzetten, erg irritant maar het is niet anders.

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Wou net zeggen, het is erg irri als je een ISP hebt die je download naar 10 KB brengt zodra je gaat uploaden. Ik heb er ook last van :(

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17-08 18:20
Leuk he, programma''s waar je dingen mee kan sharen...

• BC3 Victim
ja jullie begrijpen het!

:)

maar het is wel een knetter programma hoor! ik zweer het! eerst was winMX mijn favo maar edonkey is ook zeer goed voor divX dus......

maar is er misschien niemand die er zelf iets voor kan knutselen?

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

je kan ook doen wat ik ooit met napster gedaan heb

je maak een direcrory met newdownload
en die share je dan alleen en daar download je alleen naar toe
al ben je klaar met downloaden
dan verplaats je wat er in die map staat naar de map die je wil hebben en je delete dan alles in die map >:)

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

Verwijderd

Maar met Edonkey gaat dat helaas niet werken ze gaan al uploaden bij jouw als je download nog geen eens klaar is.

• BC3 Victim
ja dat klopt! dat gaat helaas niet nee!

iemand iets anders? als er voor alles cracks en progs gemaakt kan worden dan kan dat toch ook hiervoor?

Verwijderd

Ik gebruik gewoon Kazaa je moet gewoon geen directory bij Upload opgeven ;)

• BC3 Victim
Mijn linux router ''packet shaped'' die uploads aan gort.. asociaal? Ja, vast :)

Pagina: 1