De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
HEHE me too (sturen heeft een kansOp maandag 30 april 2001 10:11 schreef the_undertaker het volgende:
kan ik alleen maar van dromen
Maare eeuuuhhh heeft niemand T3 of T1
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Ja, inderdaad, de upstraam mag wel wat omhoog, wat voor upstream heeft ADSL eigenlijk?Op maandag 30 april 2001 10:21 schreef bolk het volgende:
ik ben na al dat wachten al blij met mijn kabel verbinding.. alhoewel de upstream hoger mag..
Fast: 32 kB/s (256 kbit/s)
Verwijderd
Ja, maar bij fast is je download wel lager dan bij ChelloOp maandag 30 april 2001 10:36 schreef havana het volgende:
Basic: 8 kB/s (64 kbit/s)
Fast: 32 kB/s (256 kbit/s)
''T is maar wat je liever hebt
2. de download van ADSL is wat stabieler (dus overdag of ''s avonds, dat boeit niet) dan Chello
Verwijderd
Verwijderd
Precies jaOp maandag 30 april 2001 10:11 schreef the_undertaker het volgende:
kan ik alleen maar van dromen
Ik wil ook wel een lijntje hebben liggen waar 34,368 Mbps doorheen gaat >:)>:)>:)
Verwijderd
Vindt ik wel de moeite waard.
1 tot 100 megabitten per seconde ofzo?
Hoeveel kost een E3 verbinding eigenlijk?
Of een andere type van supersnel internet ( >= 8MBit/8MBit )... Hoeveel kost dat? ... E3 E4 SDSL enzo...
Heb een upgrade nodig =/
Dat is afhankelijk van hoe snel je het zelf wilt hebben, hoe ver je van de KPN centrale afwoont, etc.Op zondag 17 maart 2002 20:24 schreef Sneaky_Dill het volgende:
FF een oud topic omhoog halen (om geen nieuwe te openen)...
Hoeveel kost een E3 verbinding eigenlijk?
Of een andere type van supersnel internet ( >= 8MBit/8MBit )... Hoeveel kost dat? ... E3 E4 SDSL enzo...
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Voor prof. gebruik: €300/maand. (Cistron)
das dus 2Mbit FULL/DUPLEX, oftwel, 2 mbit ustream en 2mbit downstream.
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Dus 2/2MBit SDSL is vele malen duurder (waarom?) dan 8MBit/512KBit ADSL... dan maar ADSL en wachten tot we in de toekomst lachen om deze snelheid zoals we nu lachen om supersnelle 56k modems
THNX voor jullie reacties
Heb een upgrade nodig =/