Toon posts:

[BC3] Casema wil kabelnet voor concurrent openen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Casema wil kabelnet voor concurrent openen
DELFT - Kabelbedrijf Casema wil het kabelnetwerk voor concurrenten openstellen. Directeur H. de Goede verwcht binnenkort toestemming te krijgen van moederbedrijf France Telecom om andere aanbieders van internetdiensten toe te laten. In een vraaggesprek met Automatisering Gids zegt De Goede te praten met concurrenten UPC en Essent over de technische voorwaarden.
(ANP)

Dit stond in de Volkskrant van 28 April 2001 blz. 3E.

Zo dit is leuk nieuws om ''s ochtens bij het ontbijt te lezen. Het zou wel super zijn als ik eindelijk van dat slome Casema af ben. Op dit moment krijg ik trouwens een paswoordfout. ;(

• Mark_640
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-08 19:25

Mark_640

In my memory

Denk je dat Chello of @home uberhaupt hun producten willen aanbieden op een zwaar verouderd netwerk???

Verwijderd

Topicstarter
Het netwerk is niet verouderd, maar de spullen voor kabel I-net.

Waar ik woon is de boel 3 jaar geleden ofzo over genomen door Casema deze hebben toen alles vernieuwd. Sindsdien heeft onze gemeente (Waddinxveen) één van de mondernste kabel netwerken van Nederland. Daar zal het dus neit aan liggen.

Verwijderd

Hier het bericht van de frontpage :)

Verwijderd

Wees blij. Hier had de gemeente besloten dat er ook concurentie mocht komen, van chello wel te verstaan. In 2002 al!!!
En een maand geleden heeft UPC een akoord bereikt om de multikabel diensten van slownera over te nemen, dus hier geen vrije markt :(