[BC3] overstappen van bART naar Chello

Pagina: 1
Acties:

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Topicstarter
ik ben een bART abo (nog wel) en ikmoet dus overstappen naar Chello omdat bART ermee stopt
Dus ik heb een formulier gehad waar op ik kon kiezen of ik Chello wilde of dat ik het abonnement wilde stopzetten
Dus ik vulde in overstappen naar Chello, heb het opgestuurd en nu hebben ze dat bij Chello dus verkeerd ingevuld, en stopt mijn kabelabonnement op 30 april.
Wat doe je hier aan? Want ik moet nu dus waarschijnlijk een nieuw Chello abonnement aanvragen...dan kost het 100 gulden per maand ipv 75, en moet ik ook nog eens nieuwe aansluitkosten betalen enz.
Waarschijnlijk moet ik zelfs de modem inleveren waarna ze dan weer een nieuwe komen installeren.
Ik heb het overstapformulier opnieuw gehad van bART en dat kan ik wel invullen en opsturen, maar in de tussentijd is het dan al 1 mei, en zit ik zonder internet. En de uiterste invuldatum van dat forumilier was 14 april.

UPC :r

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• dreeke

dreeke

outdated icon

Topicstarter
Holy f*ck, een dubbeltopic ?

kan een modje ff 1 van de 2 weghalen ?

Verwijderd

Het was volgens mij wel zo dat als je het nog opstuurde voor 30 april of nog na 30 april dat formulier dat je dan gewoon naar chello gaat zonder meer te betalen want ik heb het ook pas 4 dagen terug gestuurd alleen het probleem is dat je dan een paar dagen waarschijnlijk zonder internet wil zitten. Maar chello is 3 x zo snel als bART dus zal het zeker doen.

Verwijderd

Ik wens je veel succes >:)

Ik ben ook overgestapt en heb een week geen internet gehad vanwege problemen (en het leuke is dat ze zelf er niks van snappen |:( |:( )

• dreeke

dreeke

outdated icon

Topicstarter
thanx....ik had em dus al de 10e ofzo opgestuurd maar die eikols kunnen daar niet zo goed lezen, dus nu nog maar een poging ditmaals met de fax...maar k zal voor de zekerheid ook nog ff een stuk of 50 kopieen opsturen. dan maar ff overstappen op de ISDN modem :Y)