Weet je wel houe verschrikkelijk DUUR dit geintje is??
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
Verwijderd
Valt wel mee hoor.
http://www.bysky.nl/satelliet-internet.html
Het is alleen de éénmalige aanschaf van je schotel die een paar rooie vrienden is, maar maandelijks is het niet zo erg veel.
http://www.bysky.nl/satelliet-internet.html
Het is alleen de éénmalige aanschaf van je schotel die een paar rooie vrienden is, maar maandelijks is het niet zo erg veel.
kijk eens op http://www.skybernet.nl
duur maar je krijgt wel wat
duur maar je krijgt wel wat
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
maar die bysky shit is alleen downstream:r:r, anders was het wel leuk geweest voor mij, in een gebied zonder kabelinternet of adsl:(
Zou wel mooi zijn hè, als je met je schotelantenne signalen naar een satelliet kon zendenOp zaterdag 28 april 2001 11:52 schreef the-matrix het volgende:
Is het al mogelijk om tegen betaalbare prijzen up & down stream via de schotel te doen?????????????:?:?
Dat kan dus niet, in zo''n schotelantenne zit alleen maar een ontvanger...
Daarom gaat de upstream via de telefoon, maar dat maakt toch niet uit voor de gemiddelde surfer, die wil alleen maar snel kunnen downloaden.
Choose life
daar vergis je jezelf wel ff, er zijn wel degelijk bedrijven die een upstream schotel verbinding leveren. alleen die zijn ZOOOOOOO duurOp zaterdag 28 april 2001 15:16 schreef E-Rick het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn hè, als je met je schotelantenne signalen naar een satelliet kon zenden
Daarom gaat de upstream via de telefoon, maar dat maakt toch niet uit voor de gemiddelde surfer, die wil alleen maar snel kunnen downloaden.
www.ses-astra.com/multimedia/platform-2.htm
Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]
Aha... dat wist ik niet, maar met je standaard digitale schotel setje heb je iig geen upstream. (via de schotel dan)Op zaterdag 28 april 2001 15:28 schreef StratoFarmer het volgende:
[..]
daar vergis je jezelf wel ff, er zijn wel degelijk bedrijven die een upstream schotel verbinding leveren. alleen die zijn ZOOOOOOO duur
www.ses-astra.com/multimedia/platform-2.htm
Choose life
gebruik de search ik heb er al eerder over gepost over BBI komt in het laatste kwartaal 2001 beschikbaar.
Verwijderd
Dat downloande gaat niet zo snel als je maximale upload 3,5kb/s met zon modempje. Jez it namelijk ook nog met de ACK bitjes. Dus controle of de boel goed is over gekomen. Dat loopt bij een download van 400kb/s toch al snel naar de 5kb/s. Nou dan heb je dus nog geen mega download.Op zaterdag 28 april 2001 15:16 schreef E-Rick het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn hè, als je met je schotelantenne signalen naar een satelliet kon zenden
Pagina: 1