Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[BC3] Internet via de schotel zonder telefoonlijn?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is het al mogelijk om tegen betaalbare prijzen up & down stream via de schotel te doen?????????????:?:?:?

Verwijderd

Betaalbare prijzen?

Nee!

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:44

spok9

Groen...

Weet je wel houe verschrikkelijk DUUR dit geintje is??

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

Verwijderd

Valt wel mee hoor.

http://www.bysky.nl/satelliet-internet.html

Het is alleen de éénmalige aanschaf van je schotel die een paar rooie vrienden is, maar maandelijks is het niet zo erg veel.

Verwijderd

ik meende dat dat hele inet via schotel geflopt was.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
kijk eens op http://www.skybernet.nl
duur maar je krijgt wel wat

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

maar die bysky shit is alleen downstream:r:r, anders was het wel leuk geweest voor mij, in een gebied zonder kabelinternet of adsl:(

• E-Rick
  • Laatst online: 18-11 14:25

E-Rick

I love it :7

Op zaterdag 28 april 2001 11:52 schreef the-matrix het volgende:
Is het al mogelijk om tegen betaalbare prijzen up & down stream via de schotel te doen?????????????:?:?:?
Zou wel mooi zijn hè, als je met je schotelantenne signalen naar een satelliet kon zenden ;)
Dat kan dus niet, in zo''n schotelantenne zit alleen maar een ontvanger...
Daarom gaat de upstream via de telefoon, maar dat maakt toch niet uit voor de gemiddelde surfer, die wil alleen maar snel kunnen downloaden.

Choose life

• StratoFarmer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-05 08:51

StratoFarmer

Anke :*

Op zaterdag 28 april 2001 15:16 schreef E-Rick het volgende:

[..]

Zou wel mooi zijn hè, als je met je schotelantenne signalen naar een satelliet kon zenden ;)
Daarom gaat de upstream via de telefoon, maar dat maakt toch niet uit voor de gemiddelde surfer, die wil alleen maar snel kunnen downloaden.
daar vergis je jezelf wel ff, er zijn wel degelijk bedrijven die een upstream schotel verbinding leveren. alleen die zijn ZOOOOOOO duur :(
www.ses-astra.com/multimedia/platform-2.htm

Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]

• E-Rick
  • Laatst online: 18-11 14:25

E-Rick

I love it :7

Op zaterdag 28 april 2001 15:28 schreef StratoFarmer het volgende:

[..]

daar vergis je jezelf wel ff, er zijn wel degelijk bedrijven die een upstream schotel verbinding leveren. alleen die zijn ZOOOOOOO duur :(
www.ses-astra.com/multimedia/platform-2.htm
Aha... dat wist ik niet, maar met je standaard digitale schotel setje heb je iig geen upstream. (via de schotel dan)

Choose life

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
gebruik de search ik heb er al eerder over gepost over BBI komt in het laatste kwartaal 2001 beschikbaar.

Verwijderd

Op zaterdag 28 april 2001 15:16 schreef E-Rick het volgende:

[..]

Dat downloande gaat niet zo snel als je maximale upload 3,5kb/s met zon modempje. Jez it namelijk ook nog met de ACK bitjes. Dus controle of de boel goed is over gekomen. Dat loopt bij een download van 400kb/s toch al snel naar de 5kb/s. Nou dan heb je dus nog geen mega download.
Pagina: 1