Ik heb laatst bij het nieuws van tweakers gezien dat kpn vaste tarieven moest doorvoeren voor providers die internet willen aanbieden zonder telefoontikken dus voor een vast bedrag per maand via isdn. Kan iemand mij zeggen of er al zo''n provider is op dit moment die dit aanbied? Geef dan meteen effe de website door!
Verwijderd
Wish - Click & Dial
En Zonnet doet het ook, heb CDtjes gezien in tankstations, 40 uur internet met tel tikken voor 25 piek!
En Zonnet doet het ook, heb CDtjes gezien in tankstations, 40 uur internet met tel tikken voor 25 piek!
Wat jij zegt klopt niet helemaal, Zon biedt het inderdaad wel aan onder de naam Zon Inclusief.Op zaterdag 28 april 2001 11:55 schreef FlameHeaD het volgende:
...heb CDtjes gezien in tankstations, 40 uur internet met tel tikken voor 25 piek!
Komt in 2 varianten:
10 uur voor 25 piek
20 uur voor 35 piek
suc6!
overal zitten nadelen aan, flat fee is nog niet mogelijk in nederland helaas.....Op zaterdag 28 april 2001 11:55 schreef FlameHeaD het volgende:
Wish - Click & Dial
Verwijderd
Ben zelf erg tevreden over Wanadoo SmartPack 30. Hiermee kun je 30 uur voor 45 piek. Binnenkort komt Wanadoo ook met SmatPack 15.. Heb je 15 uur voor 25 piek meende ik.
url: www.smartpack.nl
url: www.smartpack.nl