Is er iets bij WISH aan de hand? Ik zit nu al bijna 3 uur op WISH. Er is vanmiddag storing geweest maar hebben meer mensen dit?
ik zou het niet weten, maar mooi toch!!!!!!!
Is wish trouwens een beetje goed, welke snelheden haal je met downloaden?
Is wish trouwens een beetje goed, welke snelheden haal je met downloaden?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik klaag niet. Heerlijk! Ik hoop dat me dit het hele weekend nog lukt. Maar wat betreft de snelheid, dat is niet zo geweldig 2-3kb
:):):)
:):):)
en heb je nog inbelproblemen, dat je geen verbinding krijgt?
Andere problemen?
Prijs?
Hoe is de upload?
Misschien dit in combi met satelliet
Andere problemen?
Prijs?
Hoe is de upload?
Misschien dit in combi met satelliet
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Het is best te doen. Bijna nooit inbel problemen redelijke snelheid. Als je geen kabel kunt krijgen is het gewoon de uitkomst.
daarom wil ik satelliet, zelfde probleem.
kan je ook isdn gebruiken?
Verwijderd
Ja, en ik heb meestal gewoon 7kb/s hoor.Op vrijdag 27 april 2001 19:45 schreef rjwonder2000 het volgende:
daarom wil ik satelliet, zelfde probleem.
upload ook?
Verwijderd
ik zit dus ook al een 3 uur online bij wish, wel gaaf eigelijk this net cabel zo, maar kijk es bij wish op hun site staat niks meer van click&dial info vreemd.
gr peter
gr peter
Pagina: 1