Toon posts:

[BC3] mediaport R.I.P.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
naar ''t toch al te verwachten was, is het nu werkelijkheid geworden: mediaport.org stopt nu ook met het aanbieden van gratis e-mail en webruimte... :'(
Geachte bewoner van Mediaport,

Mediaport Rotterdam heeft besloten om de gratis e-mail en webhosting voor particulieren te beëindigen.
Vele duizenden hebben jarenlang gebruik gemaakt van deze gratis diensten, die met ingang van 16 mei 2001 worden opgeheven.
Dat betekent dat uw e-mailadres ..@mediaport.org per die datum wordt beeindigd.
Het is commercieel niet verantwoord om noodzakelijke investeringen te doen.

We geven u hierbij graag een alternatief:

HetNet biedt, naast gratis internetten, ook gratis e-mailadres aan (POP3) en gratis ruimte voor homepages.
U kunt zich on-line aanmelden via het adres:
http://service.hetnet.nl/registreren

Met vriendelijke groet,

Webmaster
MediaPort Rotterdam
tja, er valt niet veel te zeggen behalve dat ik er toch bijna 2.5 jaar heerlijk gebruik van heb kunnen maken. R.I.P.

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Och, er zijn vele andere aanbieders die dezelfde diensten aanbieden...

Verwijderd

Topicstarter
gratis popmail, webruimte en geen reclame? niet zoveel hoor... en ik moet dus zo en zo een ander e-mailadres nemen...

en dit is al een behoorlijk oude dienst. een van de eerste gratis linux-powered servers in nederland als ik me niet vergis...

• qless
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-08 23:56

qless

...vraag maar...

Snif...ik ga het missen...

Website
Drones: Air 3s, Mini 4 Pro, Avata 2
Camera's: Canon R6, Canon 5d2, Dji Osmo Action 4
Objectieven: 8 fisheye, 14f2.8, 24f2.8, 50f1.8, 135f2, 17-40f4, 24-105f4, 70-300f4-5.6, 150-600f5-6.3, 25f2.8-2.5x-5x

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
kijk es op www.gmx.co.uk (zie FAQ)

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

Dat is nou handig bij Hotmail, je weet zeker dat dat niet zomaar opeens verdijnt! :)

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:31

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

het is erg treurig maar ook onoverkomelijk

de mediaport was nog opgezet in de tijd dat je niet automatisch een POP-acount bij je provider kreeg.
een dinosaurus als de DDS.
nooit was er nagedacht aan mogelijkheden om de dienst zelf levensvatbaar te maken, de betrokkenen zagen het waarschijnlijk als een mogelijkheid zelf knowhow op te doen en te investeren.

dat het gratis is, is natuurlijk ook niet helemaal waar, men betaalde wel degelijk, enkel had je het nooit door (het hele project is opgezet met europees subsidie-geld)
een jaartje terug heeft een van de aandeelhouders het Rotterdams Dagblad een eigen dienst opgezet, internet met geloof ik ok email, enkel krijg je dan dagelijks de krant in je mail, of een gedeelte met links.

dat europese geld heeft dus voor het RD de mogelijkheid geboden nu een eigen commerciele dienst te hebben, terwijl de gewone gebruiker die zn mediaport-adres als betrouwbaar eigen adres overal heeft gebruikt (kan misschien mn halve adresboek nu weggooien) leuk de pineut is :(

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Verwijderd

Zit al enekele jaren bij mediaport, tenminste geen gezeik als je van provider
veranderd.
Maar ik heb nog genoeg andere emailadressen voorhanden, dus no problemo.

Hun dienst was de laatste tijd ook niet meer zo goed, mailservers lagen een paar maanden geleden vaak plat.

R.I.P.

Verwijderd

Topicstarter
erm, mediaport is ouder dan hotmail, dus je kunt nog niet weten of hotmail het langer uit zal houden :)
Pagina: 1