[BC3] 6210 en MS Outlook

Pagina: 1
Acties:

• ralphh
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 18:12
Ik heb een Nokia 6210, en daar zit een agenda achtig iets in en uiteraard een telefoonlijst. Ik zit er over te denken om zo''n leuk data kabeltje te kopen, maar ik vraag me af: kan ik dan mijn namen/nummers en afspraken synchroniseren met Outlook op mijn PC? Dat lijkt me namelijk redelijk fantastisch :)

• GoGoHaRrY
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GoGoHaRrY

ik Hier ?

Ik heb zelf ook een 6210 ik gebruik het kabeltje van een 6110 om de logo''s ed aan te passen. Maar de kalender en het SMS gebeuren wil alleen lekker met de software van Nokia die bij de telefoon zit. Voro de Nokia software heb je de goede kabel nodig dus NIET die voor de 6110 !!! De goede kabel is de 6210 / 7110 kabel met die kabel kan je de Nokia software gebruiken. Ik heb geen ervaring met de Nokia <--> Outlook uitwisseling.

Murphy was an optimist

• Zoetemelk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-10-2024
ik heb van de week nog al mijn contacts overgezet naar outlook...(accu is beetje naar zijn grootje wegens waterschade)
maar ik heb een goeie datakabel, en het werkt perfect hoor...enige probleem is dat je niet outlook express ofzo kan gebruiken. ik heb de standaard nokia software gebruikt en dat draaide als een trein hoor :)
ook de kalenderitems enzo worden overgenomen, ik heb het alleen nog niet geprobeert met outlook hier op me werk, daar staan iets meer afspraken enzo in dan thuis :)
maar dat zal ook wel geen probleem worden denk